Sang til iTunes fra YouTube
Fra : Per Rønne

Dato : 08-11-09 14:47

Jeg sidder og forsøger at få overført følgende vemodige nationalsang til
min iPhone:

<http://www.youtube.com/watch?v=OPNin0-dLVE>

- og det gøres naturligvis gennem iTunes. Men hvordan fra YouTube til
iTunes?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 08-11-09 15:19

Per Rønne skrev:
> Jeg sidder og forsøger at få overført følgende vemodige nationalsang til
> min iPhone:

Kan du ikke bare se den i YouTube applikationen?

Fra : Per Rønne

Dato : 08-11-09 15:41

> Kan du ikke bare se den i YouTube applikationen?

Jeg foretrækker altså at få den ført rigtigt over end at have en 'plads'
til den på iPhone-skærmen. Men jeg forsøger nu lige at kigge nærmere på
applikationen; man kan trods alt definere favoritter.

Ja, i morgendagen er det jo årsdagen. 9. november har i Europa en særlig
status.

9. november 1918.
9. november 1923.
9. november 1938.
9. november 1989.

Fik du hørt den?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 08-11-09 22:06

Per Rønne skrev:

> 9. november 1918.
> 9. november 1923.
> 9. november 1938.
> 9. november 1989.
>
> Fik du hørt den?

Kun de første 15 sekunder oder so.

Hvorfor spørger du egentlig ikke Google inden du spørger her?

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 08-11-09 15:35

Per Rønne skrev:
> [...]
>
> <http://www.youtube.com/watch?v=OPNin0-dLVE>
>
> - og det gøres naturligvis gennem iTunes. Men hvordan fra YouTube til

Hvis den ikke er copyrightbeskyttet - og det er den vel ikke? - så kan
du jo downloade flashfilen fra Youtube med f.eks. Downloadhelper til
Firefox. Derefter kan du konvertere den til mp3 med f.eks. Super.

Mikkel

Fra : Per Rønne

Dato : 08-11-09 15:58

Mikkel Moldrup-Lakjer <mikkel@fabel.dk> wrote:

> Hvis den ikke er copyrightbeskyttet - og det er den vel ikke? - så kan
> du jo downloade flashfilen fra Youtube med f.eks. Downloadhelper til
> Firefox. Derefter kan du konvertere den til mp3 med f.eks. Super.

Nu har jeg fundet ud af hvordan YouTube applikationen virker. Den er i
orden.

Fik du hørt den?

Denne udgave er i øvrigt bedre, med rigtig film på:

<http://www.youtube.com/watch?v=-oF4tun-VnY>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 08-11-09 16:43

Per Rønne skrev:

> Nu har jeg fundet ud af hvordan YouTube applikationen virker. Den er i
> orden.

Den nye Downloadhelper extension kan forresten selv konvertere
flashfilen så du ikke behøver bruge andre programmer til det.

> Fik du hørt den?

Ikke endnu

> Denne udgave er i øvrigt bedre, med rigtig film på:
>
> <http://www.youtube.com/watch?v=-oF4tun-VnY>

Er det det moderne spoof-band der har fået stor succés i nutidens Tyskland?

Mikkel

Fra : Per Rønne

Dato : 08-11-09 16:58

Mikkel Moldrup-Lakjer <mikkel@fabel.dk> wrote:

> Den nye Downloadhelper extension kan forresten selv konvertere
> flashfilen så du ikke behøver bruge andre programmer til det.

Installeret.

> Ikke endnu

> Er det det moderne spoof-band der har fået stor succés i nutidens Tyskland?

Ja, nyd det .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 08-11-09 16:49

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
> orden.
>
> Fik du hørt den?
>
> Denne udgave er i øvrigt bedre, med rigtig film på:

Hvid du bruger ClickToFlash kan du downloade som H.264.

Fra : Per Rønne

Dato : 08-11-09 16:58

> Hvid du bruger ClickToFlash kan du downloade som H.264.

Nu prøver jeg først DownLoadHelper.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk