MBP vs iMac + vurdering af iMac
Fra : Jonas Jalling

Dato : 08-11-09 12:42

Hej alle,

Jeg går og venter på at modtage min 13" MBP (2.53GHz) i starten af
december. I øjeblikket har jeg en iMac (early 2008) på 2.4GHz som
fungerer som min primære computer. For at slippe for bøvlet med at
skulle synkronisere filer mv. imellem stationær og bærbar, har jeg
derfor overvejet at sælge min iMac og købe en stor Apple skærm i stedet.

Er der nogen der har en ide om hvordan de to computere ligger rent
ydelsesmæssigt? Det hænder at jeg starter min iMac op i windows, for at
spille lidt 3D spil, hvilket den lige kan klare - vil min MBP'en kunne
det det samme?

Lige et tillægsspørgsmål. Hvor meget vil I gætte på at min iMac kan
indbringe ved et evt. salg?

Mvh Jonas Jalling

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 08-11-09 14:09

Jonas Jalling skrev:
> [...]
> ydelsesmæssigt? Det hænder at jeg starter min iMac op i windows, for at
> spille lidt 3D spil, hvilket den lige kan klare - vil min MBP'en kunne

Den store hurdle er grafikkortet og kvaliteten af driverne til samme, og
der er du nødt til at prøve dig frem.

Mht CPUkraft er det cirka det samme.

Det siges at nyeste vmware fusion understøtter 3D grafik og kan køre
spil. Måske var det noget?

Fra : Morten Lind

Dato : 08-11-09 15:21

Jonas Jalling <jonas@jalling.dk> wrote:

> Lige et tillægsspørgsmål. Hvor meget vil I gætte på at min iMac kan
> indbringe ved et evt. salg?
>
> Mvh Jonas Jalling

Kr.: 2000,-/2500,-, alt inklusive - hermed budt.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 08-11-09 15:40

Morten Lind skrev:

> Kr.: 2000,-/2500,-, alt inklusive - hermed budt.

Æh, det er jo ikke en Mac Pro :((

Er du helt sikker på du ikke skal have briller og en Pro i stedet? :D