Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Opera 10: Kopi af faneblad?
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-10-09 11:38

Hej alle

I Opera 9 kunne man lave sig en knap (eller finde et menupunkt)
hvorved der oprettedes et nyt faneblad præcis som det foregående
inklusive historik. Den funktionalitet kan jeg ikke finde i Opera
10 selv om jeg har koblet 9.62-knapper til

Er der nogen der kan hitte den eller har en anden løsning. Det er
en mulighed jeg jævnligt har brug for.

--
Bertel
Jeg har fået ny offentlig mailadresse.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-10-09 21:59

Bertel Lund Hansen skrev:

> I Opera 9 kunne man lave sig en knap (eller finde et menupunkt)
> hvorved der oprettedes et nyt faneblad præcis som det foregående
> inklusive historik.

Nu har jeg fundet fidusen. Der er en genvej: Ctrl-Alt-Shift-N