Udendørs lys
Fra : Line

Dato : 29-10-09 11:52

Hej

Hvad findes af rigtig god udendørsbelysning som ikke kræver 220 volt.
Det skal være nogle som har "sensor" og som tænder et stykke tid ved
bevægelse når det mørkt.
Det er så jeg kan få lys ved min garage og indgang til huset.

mvh Line

Fra : ceroy

Dato : 30-10-09 11:25

"Line" <linemikk@gmail.com> skrev i melding
> [...]
> bevægelse når det mørkt.
> Det er så jeg kan få lys ved min garage og indgang til huset.

Jeg har en gang kjøpt en sånn lampe.Aldri mer, passer mer til dekorasjon i
blomsterbed mm, ikke til belysning.