Valg af router
Fra : Nyheder

Dato : 29-10-09 01:42

Hej NG

Jeg skal ud og købe en ny router og vil da lige høre om hvilke forslag
I i denne gruppe har til valg.

Jeg har et hjemme netværk med 10 pc'er kabel/trådløse.
Jeg har en FTP server.
Vi spiller diverse spil der kræver konfiguration af porte, og det
skulle gerne rimelig let kunne ændres.

Jeg vil godt denne gang have en der er rimelig simpel at konfigurerer,
da netværk ikke er min stærkeste side. (arbejder med edb men har ikke
noget med netværk at gøre), men jeg vil også godt have en der sikre
mit netværk bedst muligt mod hackere og andet snavs....

Prisen er ikke ligegyldig men hvis funktionaliteten er god må man vel
også betale lidt mere.

Håber at der kommer nogel gode forslag.

Hilsen

Sten

Fra : Knud Gjøl

Dato : 29-10-09 22:23

"Nyheder" <1plus1er2@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> Hej NG
>
> Jeg skal ud og købe en ny router og vil da lige høre om hvilke forslag
> I i denne gruppe har til valg.

Jeg kan foreslå at du kigger på Belkin de laver ganske godt kram.

Jeg har en Belkin N1 den er det nemmeste jeg har sat op, den har et eget
display hvor man kan følge med i hvor meget DL og UPL der er på netværket.

Jeg har før haft D-link, Netgear, Trend, Linksys også ganske gode routere
men Belkin er for mig Nr. 1

Fra : Nyheder

Dato : 30-10-09 04:04

On 29 Okt., 22:23, Knud Gjøl <k...@kbgfoto.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg har før haft D-link, Netgear, Trend, Linksys også ganske gode routere

Hej

Den ser rigtig god ud, og prisen er også rimelig.

Ved du om det er muligt at sætte en ekstra antenne på?

Sten

Fra : Knud Gjøl

Dato : 07-11-09 12:42

> Den ser rigtig god ud, og prisen er også rimelig.
>
> Ved du om det er muligt at sætte en ekstra antenne på?

Hej
Nej det kan du ikke, jeg er flyttet fra et hus med 2 etager og den havde
ikke noget problem med at række til 1. sal, så hos os var det ikke noget
problem.

KG