r4 mi8t5 t5ast5at5u7r4 i8 st5y6kke3r4
Fra : Lyrik

Dato : 24-10-09 14:34

Hjæælpq

Je3ns

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-10-09 21:43

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> Hjæælpq
>
> Je3ns

?

/thomas

Fra : Lyrik

Dato : 24-10-09 14:54

On 24 Okt., 22:42, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:
> Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:
> > Hjæælpq
>
> > Je3ns
>
> ?
>
> /thomas

,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ja sådan reagerede mit tastatur når jeg skrev:"Er mit tastatur i
stykker?", på det. Det må være i stykker, for nu har jeg lånt konens
tastatur. Jeg må købe et på mandag.

Hilsen
Jens

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 24-10-09 22:38

Lyrik skrev:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Ja sådan reagerede mit tastatur når jeg skrev:"Er mit tastatur i
> stykker?", på det. Det må være i stykker, for nu har jeg lånt konens
> tastatur. Jeg må købe et på mandag.

Ligner prel, eller en Nummerblok-på-hovedtastaturknap der er gået i
selvsving.

Hældt cola i det?

Fra : Morten Lind

Dato : 25-10-09 04:17

> Ligner prel, eller en Nummerblok-på-hovedtastaturknap der er gået i
> selvsving.
>
> Hældt cola i det?

Eller en temmelig ukurant landeindstilling?

M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst.[ML].

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 25-10-09 10:42

Morten Lind skrev:

> Eller en temmelig ukurant landeindstilling?

Den tror jeg ikke på. Bemærk at hvert tal er lige bagefter bogstavet
lige nedenunder...

Fra : Morten Lind

Dato : 25-10-09 13:31

> Den tror jeg ikke på. Bemærk at hvert tal er lige bagefter bogstavet
> lige nedenunder...

Tjek

M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst.[ML].

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 25-10-09 13:41

Morten Lind skrev:

> Tjek

Jeg tror heller ikke det er tjekkisk. Der skal man gøre sig ekstra
umage for at få tal.

(og jeg tjekkede forleden!)

Fra : N/A

Dato : 24-10-09 22:38

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 24-10-09 22:44

Lyrik wrote:
> Hjæælpq

Lige først troede jeg, du har spist et eller andet, du ikke kan tåle.
- Men ved nærmere eftertanke, ser det ud til, at dit tastatur pludselig
er begyndt at skrive 'Cyrillic koi18'.

Prøv at rekonfigurere dit tastatur i Systemindstillinger -> Tastatur&Mus
ved at trykke på knappen 'Tastatur' midt i højre vindue under fanen
'Tastatur' og se, om du kan gen-tildele dit std. tastatur.

mvh. Erik Richard

Fra : Lyrik

Dato : 24-10-09 16:21

On 24 Okt., 23:44, Erik Richard Sørensen <NOS...@NOSPAM.dk> wrote:

> [...]
> OpenOffice.org - The Modern Productivity Solution -www.openoffice.org
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Virkede ikke, heldigvis! Jeg har været træt af det længe. Det
larmer. Jeg har tænkt på det fulde med numerisk tastatur og ledning
til USB.
Det får de bedste anmeldelser. Nu håber jeg Humac i Lyngby har det på
lager.

Hilsen
jens

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 24-10-09 23:46

Lyrik skrev:
> [...]
> til USB.
> Det får de bedste anmeldelser. Nu håber jeg Humac i Lyngby har det på

Køb et der er væskesikkert. Det er ikke noget Apple intereserer sig
nævneværdigt for.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 25-10-09 01:01

Lyrik wrote:

> [...]
> til USB.
> Det får de bedste anmeldelser. Nu håber jeg Humac i Lyngby har det på

Hm, så lige dit andet svar... Men det ligner grangiveligt de tegn, der
kommer, når man bruger et coi18 skriftsæt.

Jeg kan i øvrigt anbefale et Microsoft ComfortCurve semiergonomisk eller
et Microsoft MediaKeyboard 3000. To fantastiske tastaturer at skrive på.
Begge har rimeligt store taster og med MS IntelliType software kan de
programmeres fuldt ud. MediaKeyboard 3000 har 21 ekstrataster, der alle
kan konfigureres til multimedia brug eller som du selv lyster. - Og så
er de væskeafvisende.

mvh. Erik Richard

Fra : Lyrik

Dato : 24-10-09 16:26

On 24 Okt., 23:38, Thorbjørn Ravn Andersen <nospam0...@gmail.com>
wrote:

> Ligner prel, eller en Nummerblok-på-hovedtastaturknap der er gået i
> selvsving.
>
> Hældt cola i det?
,,,,,,,,,,
Faktisk tror jeg du rammer plet! Nu husker jeg at i går nat havde
jeg en dåse cola stående. jeg kom til at vælte den i retning af "CTRL"
tasten. jeg så der lå en dråbe på shift tasten. Men tilsyneladende
kørte jeg bare videre. Først her i dag kom fejlen.
Jeg tror jeg tager det med numerisk paad, det lange. Det får de bedste
anmeldelser. der er dog en der fik det ødelagt med en lille sjat rent
vand. Men det er der vel ikke noget at gøre ved?
Er der nogen af jer der kører med PC tastaturer? Og er der problemer
med tastetrykkene i så fald?

Hilsen
Jens

Fra : Karl Antz

Dato : 25-10-09 08:14

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> Er der nogen af jer der kører med PC tastaturer? Og er der problemer
> med tastetrykkene i så fald?

Jeg bruger et pc-tastatur - uden problemer. Du skal bare i
Tastatur-indstillingerne konfigurere det præcist som du vil ha' det.

I mit tilfælde betød det at jeg fysisk byttere rundt på Windowsa- og
Alt-tasten og så indstillede korrekt i Tastatur-indtsillingen, så nu
bruges winblows-tasten som æble og alt som alt

hilsen karl
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : N/A

Dato : 24-10-09 23:46

Fra : Lyrik

Dato : 25-10-09 06:31

On 25 Okt., 10:41, Thorbjørn Ravn Andersen <nospam0...@gmail.com>
wrote:

> Den tror jeg ikke på.  Bemærk at hvert tal er lige bagefter bogstavet
> lige nedenunder...
> --
>    Thorbjørn Ravn Andersen  "...plus... Tubular Bells!"

Hjertelig tak for alle jeres gode råd. Hav en god søndag
allesammen.
Tataturet må ikke fylde for meget, så det bliver ikke et udvidet med
mange knapper. Jeg tror jeg holder mig til det lange "Apple" med
ledning. Væskebeskyttelsen vil jeg klare med en meter Wita Wrap for
fremtiden.

Hilsen
Jens