billedbehandling
Fra : erlingh

Dato : 24-10-09 08:37

Hvem kan tilråde et billedbehandlingsprogram, som kan noget nær hvad
photoshop byder på, men absolut kun til en fjerdedel af prisen (gerne
mindre). Jeg fik i sin tid et acceptabelt program som tilgift ved køb
af en Canon scanner - men det duer ikke mere.
mvh
Erling

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 24-10-09 15:38

erlingh wrote:
> [...]
> mindre). Jeg fik i sin tid et acceptabelt program som tilgift ved køb
> af en Canon scanner - men det duer ikke mere.

Jeg kan godt lide Pixelmator, men smag og behag ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-10-09 15:41

erlingh <eh-dh@mail.dk> wrote:

> [...]
> mindre). Jeg fik i sin tid et acceptabelt program som tilgift ved køb
> af en Canon scanner - men det duer ikke mere.

Photoshop Elements ?

/thomas

Fra : Kurt Brixen

Dato : 24-10-09 16:29

In article <1j83nnm.1cin8lw18ld6rgN%thomas@elements.dk>,
thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> Photoshop Elements ?

Det siger jeg også! Nu er prisen endda sat ned til 80 dollar
http://www.adobe.com/products/photoshopelmac/

Photoshop Elements kan endda MERE end Photoshop, fordi nye funktioner først kommer i
Elements. Men ingen CMYK og vist heller ikke Clipping path - men det er heller ikke
nødvendigt til hjemmebrug.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 24-10-09 18:12

erlingh skrev:
> Hvem kan tilråde et billedbehandlingsprogram, som kan noget nær hvad
> photoshop byder på, men absolut kun til en fjerdedel af prisen (gerne
> mindre). Jeg fik i sin tid et acceptabelt program som tilgift ved køb

Afhængigt af dit behov kan Gimp eller Inkscape nok løfte en del (men
ikke nødvendigvis det hele) og det koster gratis.

Fra : erlingh

Dato : 24-10-09 15:59

On 24 Okt., 16:37, Peter Farsinsen <forn...@efternavn.dk> wrote:

> Jeg kan godt lide Pixelmator, men smag og behag ;)
>
> --
> Peter Farsinsen
> forn...@efternavn.dk

Nu har jeg 'prøvedownloaded' pixelmator, og det ser da ud til at være
til at forstå. Tak....