Hvordan virker det tethering ??
Fra : jagge

Dato : 23-10-09 22:17

Hey

Jeg vil lige høre om nogen har fået tethering hos telia til at virke med
en 3g iphone.

har søgt lidt på nettet og det ser ud til at man skal have installeret
noget. Er det stadig sådan ? De link jeg fandt var noget gamle ?

Så hvis nogen har en opskrift på at få det til at virke vil jeg meget
gerne have lidt hjælp.

MVH

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-10-09 23:07

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> noget. Er det stadig sådan ? De link jeg fandt var noget gamle ?
>
> Så hvis nogen har en opskrift på at få det til at virke vil jeg meget

du slår det til på iPhone og går ind i System Indstillinger -> Netværk
... der skulle så gerne dukke et virutelt ethernet netkort op. Tryk
"anvend" og du skulle være kørende. Kræver ikke noget installeret
software ...

*thomas

Fra : jagge

Dato : 23-10-09 23:52

> [...]
> .. der skulle så gerne dukke et virutelt ethernet netkort op. Tryk
> "anvend" og du skulle være kørende. Kræver ikke noget installeret

Perfekt det virker, takker.

Men det er godt nok nogle sølle hastigheder jeg får her midt i Odense.
0,16 mbit ned og 0,09 mbit op kan det virkelig passe ???

Det er jo tæt på ligegyldige hastigheder.

MVH

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-10-09 00:08

> Perfekt det virker, takker.
>

> Men det er godt nok nogle sølle hastigheder jeg får her midt i Odense.
> 0,16 mbit ned og 0,09 mbit op kan det virkelig passe ???
>
> Det er jo tæt på ligegyldige hastigheder.

står der 3G på din telefon ?

/thomas

Fra : jagge

Dato : 24-10-09 09:01

> står der 3G på din telefon ?

Der står intet på telefonen, men der står 3Gs på kassen som der skal.

MVH

Jakob

Fra : Morten Lind

Dato : 24-10-09 09:20

> Der står intet på telefonen, men der står 3Gs på kassen som der skal.
>
> MVH
>
> Jakob

På telefonen, øverst i venstre hjørne kan du se, hvordan og til hvem og
hvad, du er tilkoblet.

M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst.[ML].

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-10-09 11:21

> Der står intet på telefonen, men der står 3Gs på kassen som der skal.

I toppen af skærmen i "menulinen" ... ved siden af "Telia" .. står der
"3G" eller "E"

/thomas

Fra : jagge

Dato : 24-10-09 13:51

> I toppen af skærmen i "menulinen" ... ved siden af "Telia" .. står der
> "3G" eller "E"

Ahhh damn, pinligt den fik jeg sgu ikke lige. Men nu fatter jeg hvad i
mener. Det kan da være at jeg var på med edge igår. Der var også et e
idag på trods af at der i indstillinger var hak ved 3G, MEN da jeg havde
deaktiveret og aktiveret 3g indstillingen en gang kom der et 3G symbol

Og nu får jeg 0,9 mbit ned og 0,35 op det kan jeg bestemt leve med.

Tak til jer begge, denne gruppe styrer :0)

MVH

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-10-09 14:42

> [...]
>
> Og nu får jeg 0,9 mbit ned og 0,35 op det kan jeg bestemt leve med.
>
> Tak til jer begge, denne gruppe styrer :0)

Det er nok hvad man kan forvente ... dvs. fin til email og websurfing,
men ikke til heavy video streaming ...

/thomas