Nu har jeg plus
Fra : Niels poulsen

Dato : 19-10-09 14:23

Nu har jeg pllus mange ander haft til tro til Mac som verdens mest
sikker computer. nu visser det sig at det er den ikke!! men i forhold
til windos system 7 føller jeg mig godt ryste til fremtiden!!!

Niels Poulsen

Bovangen 57

4660 St-Hedding

TlF 61287171

Fra : Niels poulsen

Dato : 19-10-09 14:25

Niels poulsen skrev:
> Nu har jeg pllus mange ander haft til tro til Mac som verdens mest
> sikker computer. nu visser det sig at det er den ikke!! men i forhold
> til windos system 7 føller jeg mig godt ryste til fremtiden!!!

http://macnation.newz.dk/fejl-i-snow-leopard-sletter-alle-brugerdata

Niels Poulsen

Bovangen 57

4660 St-Hedding

TlF 61287171

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 19-10-09 14:53

Niels poulsen wrote:

> http://macnation.newz.dk/fejl-i-snow-leopard-sletter-alle-brugerdata

Jeg har også set det nævnt i et par engelske nyhedsgrupper, men ikke
hverken læst om eller set, at nogen déer selv har mistet data. Jeg tror
ikke, du behøver at være så bange for det, - hvis du bare sørger for
ikke at have en gæstekonto, men i stedet opretter 'almindelige' konti,
hvis du har brug for det.

Faktisk er der ingen, der har nævnt yderligere om det, efter at 10.6.1
er kommet ud, så det kunne tyde på, at der kun er på 10.6.0, det /måske/
er et problem...

mvh. Erik Richard