chiliplanter
Fra : S.B.

Dato : 16-10-09 06:06

Nogen der ved hvordan man får chiliplanter til at holde sig i live vinteren
over?
Sidste vinter gik det knap så heldigt for mig.

Søren

Fra : Morten

Dato : 16-10-09 08:06

"S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Søren
>flyt dem ind i drivhuset eller inden for. så de ikke får frost.

Morten

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-10-09 02:29

On Oct 16, 9:06 am, "Morten" <1blad...@get2net.dk(fjern 1)> wrote:
> [...]

Drivhuset er oftest ikke godt nok.

Kan de overvintre mørkt og køligt men frostfrit, eller skal de ind og
have lidt sol og vand ?

--
Christian

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 16-10-09 09:29

S.B. wrote:
> Nogen der ved hvordan man får chiliplanter til at holde sig i live
> vinteren over?
> Sidste vinter gik det knap så heldigt for mig.
>
> Søren

Tror, du skal tage dem ind og behandle dem som almindelige potteplanter. Jeg
har held med det nogle år og andre ikke. Har ikke fundet et mønster.

Her er gartneri Toftegaards vejledning: