Kan ikke se kort på kraks.dk, men firefox.
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 25-09-09 15:40

Hej.

Jeg bruger Mozilla Firefox som browser, men lige pludselig kan jeg ikke se
f.eks. noget kort på kraks.dk. Jeg kan godt med IE. Inde i indstillinger i
Firefox er der sat kryds ved "Aktiver java".
Er der nogen der ved hvad der kan være galt? Jeg har prøvet at installere
java igen, men lige meget hjælper det.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Ole C

Dato : 25-09-09 16:00

Jørgen Nielsen skrev blandt andet:

> [...]
> Er der nogen der ved hvad der kan være galt? Jeg har prøvet at
> installere java igen, men lige meget hjælper det.

Hvis jeg blokerer for Flash-reklamer i min IE7, kan jeg ikke se kort på
krak.dk - så måske du mangler at installere Flash-plugin i Firefox?
Ellers prøv at slå dine udvidelsesprogrammer fra ét for ét, for at finde
"skurken".

--
vh
Ole C

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-09-09 18:52

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> wrote in message

> [...]
> krak.dk - så måske du mangler at installere Flash-plugin i Firefox?
> Ellers prøv at slå dine udvidelsesprogrammer fra ét for ét, for at finde

Hej Ole.

Jeg fandt ud af at det var Adobe flash player jeg manglede (plugin). Har
ellers haft installeret den før, men der er nok nogle filer som er blevet
slettet. Det virker i hvert fald nu.

Fra : Ole C

Dato : 26-09-09 20:19

> [...]

> Har ellers haft installeret den før, men der er nok nogle filer som
> er blevet slettet. Det virker i hvert fald nu.

OK - så jeg fik dig da bragt på sporet..

--
vh
Ole C

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 27-09-09 18:10

> OK - så jeg fik dig da bragt på sporet..

Jep, tak for dit svar.