Frugtkasser i træ
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 07-10-09 08:56

Kan nogen af jer anbefale et sted hvor man kan købe nogle gode
frugtkasser (helst i træ) til æbler. Jeg ville sætte pris på hvis de kan
stables nemt. Jeg har spurgt i Trævarernes Udsalg, men de havde
underligt nok ikke sådan nogen.

Lars

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-10-09 17:22

Lars Thomsen Nielsen skrev:

> Kan nogen af jer anbefale et sted hvor man kan købe nogle gode
> frugtkasser (helst i træ) til æbler.

http://www.guloggratis.dk/samlerobjekter/andre-samlinger/andet/annonce/6226298

Ellers snup nogen (appelsinkasser) af træ i supermarkedets papkasse-kasse;
dét gjorde vi
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : CC

Dato : 07-10-09 18:46

"Lars Thomsen Nielsen" skrev i meddelelsen ...
> [...]
> Jeg har spurgt i Trævarernes Udsalg, men de havde underligt nok ikke sådan

Søgning på Google, og "kikke" billeder, gav dettte hit:
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=61375749
ellers prøv at henvendig dig på en æbleplantage, og spørg om de vil sælge
dig et par gl. opbevaringskasser.

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 07-10-09 19:43

CC skrev:
> Søgning på Google, og "kikke" billeder, gav dettte hit:
> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=61375749

Havde ellers også Googlet lidt, men fandt ikke dit hit, som er præcis
sådan noget jeg leder efter. Annoncen findes også på GulOgGratis, så ham
skal jeg have fat i en af dagene i næste uge hvor jeg har fri

Tak for hintet.

Lars

PS. Det andet tip om ølkasser var også ok, men de er for høje og lidt
sværere at stable.