Grus i Skanderborg
Fra : phc

Dato : 05-10-09 03:16

hej

nogen der ved hvor i Skanderborg eller omegn kan jeg købe støbemix i
løs vægt - hent selv på trailer?

mvh
peter

Fra : Keld Nygaard

Dato : 05-10-09 11:24

>nogen der ved hvor i Skanderborg eller omegn kan jeg købe støbemix i
>løs vægt - hent selv på trailer?

Det kan du inde hos STARK på Danmarksvej

Med venlig hilsen
Keld Nygaard

www.nygaard.eu

Fra : Peter Holm

Dato : 05-10-09 18:58

Keld Nygaard wrote:

> Det kan du inde hos STARK på Danmarksvej
>
> Med venlig hilsen
> Keld Nygaard
>
> www.nygaard.eu

takker. har snakket med dem i dag.
er 65kr / 100L en ok pris ?

Mvh
Peter

Fra : Armand

Dato : 05-10-09 19:25

Peter Holm skrev:

> takker. har snakket med dem i dag.
> er 65kr / 100L en ok pris ?

Det lyder meget normalt og kan sættes op mod den pris en 1000-liters
big-bag koster!

Selv 100 liter (á ca. 800kg) kan være i overkanten for mange private
trailere

--
Armand.

Fra : Jens Åge Holm

Dato : 05-10-09 18:30

On Mon, 05 Oct 2009 21:25:16 +0200, Armand wrote:

> Selv 100 liter (á ca. 800kg) kan være i overkanten for mange private
> trailere

Det mener du vist ikke

Støbemix vejer vel nærmere 150 kg. pr. 100 liter?

--
JÅH

Fra : Hauge

Dato : 05-10-09 19:41

Jens Åge Holm wrote:
Støbemix vejer vel nærmere 150 kg. pr. 100 liter?

Faktisk lidt mindre, men tæt på.

Mvh Hauge

Fra : Armand

Dato : 06-10-09 00:29

Jens Åge Holm skrev:

> Det mener du vist ikke
>
> Støbemix vejer vel nærmere 150 kg. pr. 100 liter?

Lort!
jeg havde lige i momentet 8tons pr M² på lystavlen, og dét er sq helt
hen i vejret
Den 100L-pris må da være i sække-form og er under alle omstændigheder
alt for dyrt :-|
Jeg plejer ikke at give mere end de nævnte 65kr for en ½ M² á skovl-selv
på havnen eller ved et par vognmænd der plejer at have godt med
grus-varer liggende og en postkasse til at lægge penge i!

--
Armand.

Fra : Jens Åge Holm

Dato : 05-10-09 18:27

On Mon, 05 Oct 2009 20:58:29 +0200, Peter Holm wrote:

> takker. har snakket med dem i dag.
> er 65kr / 100L en ok pris ?

Hvis du kan finde en vognmand, der har det liggende i løs vægt vil det
sikkert være billigere. Jeg tror nok, at min lokale her lidt udenfor
Aalborg tager 80 kr. for en alm. trailerfuld.

Jeg fik 11 kbm. leveret for et par måneder siden til ca. 240 kr. pr. kbm.
alt inkl.

--
JÅH

Fra : Ole V Jensen

Dato : 06-10-09 22:58

Jens Åge Holm <boost@get2net.dk> wrote:

> Jeg tror nok, at min lokale her lidt udenfor
> Aalborg tager 80 kr. for en alm. trailerfuld.

Hvor ligger han præcis, hvis du vil ud med det?

mvh
Ole-J

Fra : Jens Åge Holm

Dato : 07-10-09 17:09

On Wed, 07 Oct 2009 00:57:43 +0200, Ole V Jensen wrote:

> Hvor ligger han præcis, hvis du vil ud med det?

Det er der vel ikke noget hemmeligt i: Svenstrup Vognmandsforretning midt
i 9230 Svenstrup.

Ring evt. lige til dem først - jeg er 90% sikker på, at støbemix er en del
af sortimentet på pladsen. 98381100.

--
JÅH

Fra : Hauge

Dato : 05-10-09 19:29

Peter Holm wrote:
> takker. har snakket med dem i dag.
> er 65kr / 100L en ok pris ?

Hold da op.. Fik leveret 2000 liter for under 1000 kr. i sidste uge med
moms.. Så det må kunne gøres billigere..

Mvh Hauge

Fra : Keld Nygaard

Dato : 06-10-09 08:19

> takker. har snakket med dem i dag.
> er 65kr / 100L en ok pris ?

Hvis du skal bruge max 1 m3, så er det vel en OK pris. Hvis du skal bruge
mere, så begynder det måske at være dyrt

Et par alternativer kunne være:
I Skåring ude på Oddervej er der en der gør lidt i bigbags, og både i
Østbirk og i Ry er der grusgrave - her kan du sikkert få overlæsset
traileren for ingen penge. Jeg aner ikke hvilke produkter de har de nævnte
steder, men det kunne jo være et alternativ...

Med venlig hilsen
Keld Nygaard

www.nygaard.eu

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 11-10-09 16:36

Peter Holm wrote:

> takker. har snakket med dem i dag.
> er 65kr / 100L en ok pris ?

Håndtering eller levering i små mænger er altid uforholdsmæssigt dyrt,
hvis du ikke skal bruge mere end en trailerfuld eller en bigbag.
Den pris du nævner lyder meget normal når du henter i en trailer -
desværre. (ca 1000 kr/t)

I foråret fik jeg 5 kubikmeter støbemix leveret med vognmand til noget
der ligner et par hundrede kroner pr m3 med ca 15 km kørsel plus moms
hvor det blev taget med som returlæs efter en anden kunde.

Prøv at se hvilke små vognmadsforretnindger der er i dit opland - Dem
med de første og største anoncer på google eller Gul&Gratis er mange
gange også de dyreste.

/Lars