Fritstående mælkeskummer m. damp
Fra : Keld Nygaard

Dato : 04-10-09 17:31

For at kunne lave moderne mælkepjaske kaffe til fruen når vi sidder i vores
hjemmebar, har jeg brug for noget til at lave mælkeskum.

Jeg kunne varme mælk i en microovn, og piske det med en manuel mælkepisker,
men der er ikke lige plads til en ovn, og det er også for omstændigt.
Så kunne jeg købe en ekspresso maskine, med indbygget damp-mælkeskummer, men
det begynder at knibe lidt med pladsen i baren, så den ville jeg helst undgå
at have stående.

Det optimale var, hvis jeg kunne købe en eller anden fritstående
damp-mælkeskummer, jeg kunne montere diskret, eller ombygge så damp tuden
kunne placeres frit...

Er der nogen der har set sådan en fætter et eller andet sted? Min google
jagt har ikke givet mig noget brugbart...

Keld Nygaard

www.nygaard.eu

Fra : Max

Dato : 04-10-09 18:48

Hej Keld

> Er der nogen der har set sådan en fætter et eller andet sted? Min
> google jagt har ikke givet mig noget brugbart...

Du kan få en kande der varmer mælken og skummer den.

--
Mvh Max