Javascript?
Fra : /Peter

Dato : 21-09-09 10:04

Jeg opdateret til IE 8.0 der kører der i Win XP.

Der er sider jeg ikke kan hente/vise og det er sider der bruger JavaScript
og FRAMES - hvis der er nogle der kan huske det - de var rimelig populære
for en del år siden.

Når jeg prøver at åben indgangssiden INDEX.HTML, hvor der er script
(document.write) som linker til de andre laver FRAMES, får jeg kun en tom
side!!!

Har man droppet vise ældre HTML koder f.eks.FRAMES i den nye IE 8.0?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-09-09 12:11

/Peter skrev:

> Har man droppet vise ældre HTML koder f.eks.FRAMES i den nye IE 8.0?

Nej, du har sikkert en fejl i din side.

Hvis du havde givet os et link til siden, kunne vi se efter,
uden link kan vi ikke hjælpe mere end med ovenstående.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til svære ord og ordsprog: