Hurtig søgning med Firefox
Fra : Mr. Mox

Dato : 20-09-09 03:49

Jeg har haft en funktion hvor jeg ved dobbeltklik på "Ctrl" fik en
lille "søgeboks" frem på skærmen.
Jeg har renset maskinen med Easy Cleaner og CCleaner og deskoprydning
etc. og min maskine ER blevet hurtigere til opstart.
Men desværre er den omtalte "hurtigsøgnings-bar" forsvundet og jeg kan
ikke huske hvor jeg har fået den fra???
Nogen Hjælp? m.v.h. Mr. Mox

Fra : Lisbet Overvad Laurs~

Dato : 20-09-09 13:42

Mr. Mox wrote:
> [...]
> Men desværre er den omtalte "hurtigsøgnings-bar" forsvundet og
> jeg kan ikke huske hvor jeg har fået den fra???

Jeg har en sådan der hører med til Google Desktop.

Lisbet
http://spanskgrammatik.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-09 15:39

"Mr. Mox" <jens.gibe@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Det er nok fra Google.
Klik på knappen "Søg i" ud for søgefeltet i din Google tollbar og vælg
"indstillinger"
Sæt flueben i feltet "Aktiver feltet til hurtigsøgning udenfor brovseren"
Sæt flueben i feltet "Vis i taskbar". Sådan.

Vupti dot com. Så kom den tilbage hos dig

Hilsen Åge

Fra : Mr. Mox

Dato : 20-09-09 15:31

On 20 Sep., 16:38, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:
> [...]
> Nogen Hjælp?    m.v.h.      Mr. Mox
>
> Det er nok fra Google.
> Klik på knappen "Søg i" ud for søgefeltet i din Google tollbar og vælg

Det har jeg gjort men jeg har slet ikke de muligheder du skriver om
her???
Mon jeg søger det forkerte sted?

Med venlig hilsen og tak Mr. Mox

Fra : Mr. Mox

Dato : 20-09-09 16:01

On 20 Sep., 23:31, "Mr. Mox" <jens.g...@gmail.com> wrote:

> Det har jeg gjort men jeg har slet ikke de muligheder du skriver om
> her???
> Mon jeg søger det forkerte sted?

>  Med venlig hilsen og tak   Mr. Mox

Hov jeg fandt ud af at jeg skulle downloade Google Desktop!!

Tak til Jer Mr. Mox