IE8 smider adganskoder/coockies
Fra : Karsten Jensen

Dato : 03-09-09 15:40

Min IE8 US-version på Vista 64bit US smider sommetider - ganske
utilsigtet - adgangskoder væk der er gemt i cookies - blandt andet til
iGoogle.

Nogen der har en fornuftig forklaring?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 03-09-09 16:17

Karsten Jensen <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev :

>Min IE8 US-version på Vista 64bit US smider sommetider - ganske
>utilsigtet - adgangskoder væk der er gemt i cookies - blandt andet til
>iGoogle.

De fleste cookies er tidsbegrænset, det kan være det.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Karsten Jensen

Dato : 04-09-09 12:39

On Thu, 03 Sep 2009 17:16:54 +0200, Kerim Ellentoft
<kerim@mail.tele.invalid> wrote:

>De fleste cookies er tidsbegrænset, det kan være det.

Nej, for når det sker er til alle sider.... Facebook, iGoogle, QXL,
osv.....

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 04-09-09 13:10

Karsten Jensen skrev:

> Nej, for når det sker er til alle sider.... Facebook, iGoogle, QXL,
> osv.....

Og lignende meldinger får jeg fra folk der er skiftet over til IE 8.
De bliver smidt af i tide og utide. Ikke kun på mine sider, men flere
steder på nettet som kræver brugerlogin.

--
Philip - http://chartbase.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 09-09-09 08:51

Fra : Paw

Dato : 06-10-09 19:58

On Thu, 03 Sep 2009 16:40:07 +0200, Karsten Jensen
<k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:

>Min IE8 US-version på Vista 64bit US smider sommetider - ganske
>utilsigtet - adgangskoder væk der er gemt i cookies - blandt andet til
>iGoogle.
>
>Nogen der har en fornuftig forklaring?

Det lyder lidt, som det problem jeg har!
Fandt du nogensinde en løsning?

Vh. Palle

Fra : Karsten Jensen

Dato : 06-10-09 22:39

On Tue, 06 Oct 2009 20:58:20 +0200, Paw
<pallewindfjernmig@stofanet.dk> wrote:

>Det lyder lidt, som det problem jeg har!
>Fandt du nogensinde en løsning?

Nej, desværre.... Sætter min lid til at der efter den 22. oktober ikke
er flere problemer når Win7 lander i min postkasse....