Firefox kan pludselig ikke vise http://dk.~
Fra : Thomsen

Dato : 20-08-09 19:02

Hej

Hvad kan årsagen være til at Firefox pludselig ikke kan vise min Home Page,
http://dk.msn.com/ ?
Explorer kan godt.

mvh Ole

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-08-09 19:29

Thomsen skrev:

> Hvad kan årsagen være til at Firefox pludselig ikke kan vise min Home Page,
> http://dk.msn.com/ ?
> Explorer kan godt.

Siden virker fint i min Firefox. Hvad sker der, når du prøver?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computeren og internettet:

Fra : Thomsen

Dato : 20-08-09 22:18

> Siden virker fint i min Firefox. Hvad sker der, når du prøver?

Alle billeder mangler og overskrifter står i kolonner.
Min Firefox er version 3.5.2.

hilsen Ole

Fra : Henrik Laursen

Dato : 21-08-09 02:26

"Thomsen" <oat@@email.dk> wrote in

> Alle billeder mangler og overskrifter står i kolonner.
> Min Firefox er version 3.5.2.
>
> hilsen Ole

Der er heller ikke noget galt her og det er samme version som din.

--
Henrik Laursen

Fra : Thomsen

Dato : 21-08-09 07:48

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i en meddelelse
> "Thomsen" <oat@@email.dk> wrote in

> Der er heller ikke noget galt her og det er samme version som din.
>
> --
> Henrik Laursen

Det var mærkeligt??

hilsen Ole

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-08-09 17:25

Thomsen skrev:

> Alle billeder mangler og overskrifter står i kolonner.
> Min Firefox er version 3.5.2.

Prøv at starte din Firefox i fejlsikret tilstand for at se,
om fejlen så stadig er der. Om fejlsikret tilstand:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-safemode.php

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Omfattende brugerguide om Ubuntu Linux for begyndere:

Fra : Thomsen

Dato : 22-08-09 10:42

> Prøv at starte din Firefox i fejlsikret tilstand for at se, om fejlen så
> stadig er der. Om fejlsikret tilstand:
> http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-safemode.php

Tak for rådene, men nu er den, uden nogen indblanding fra min side, poppet
tilbage til normalen.
Nogen gange lever de sgu deres eget liv

mvh Ole