Hvordan fjernes Oversigt & Favoritter fra ~
Fra : Viktor Andersen

Dato : 04-08-09 20:06

Efter at have opgraderet til IE 8, ser jeg at MS har lavet et fancy ting med
oversigt og favoritter neden under de forskellige hjemmesider, man har søgt
på (historik kaldes det vist).

Hvordan får man fjernet dem, da de optager alt for meget plads.

Viktor

Fra : "Dadyw

Dato : 05-08-09 07:45

Viktor Andersen skrev:
> [...]
> har søgt på (historik kaldes det vist).
>
> Hvordan får man fjernet dem, da de optager alt for meget plads.

Højreklik i det grå område til højre for fanebladene og fjern hakket fra
"Panelet Favoritter"
Hilsen
Leif

Fra : Viktor Andersen

Dato : 05-08-09 17:24

"Dadyw <"wassar"@" <"slet dette> skrev i meddelelsen

> Højreklik i det grå område til højre for fanebladene og fjern hakket fra
> "Panelet Favoritter"
> Hilsen
> Leif

Hej Leif,

Jeg tror, jeg ikke har forklaret mig helt tydeligt. Til højre for det felt,
hvor du skriver web adresser, er der jo den lille pil, og når man trykker på
den, kommer rullegardinet frem med alle de seneste web adresser, du har
tastet ind. Det er her, at der forneden nu optræder både "oversigt" og
"Favoritter". Det er dem, jeg vil have væk.

"Panelet Favoritter" er ikke aktivt p.t.

Hilsen
Viktor

Fra : "Dadyw

Dato : 06-08-09 07:26

Viktor Andersen skrev:

> [...]
> både "oversigt" og "Favoritter". Det er dem, jeg vil have væk.
>
> "Panelet Favoritter" er ikke aktivt p.t.

Hej Viktor
Prøv at læse min beskrivelse igen.
Det er området til højre for fanebladene og ikke til højre for det felt,
hvor du kan skrive en webadresse.
Hilsen
Leif

Fra : Viktor Andersen

Dato : 06-08-09 16:17

> Hej Viktor
> Prøv at læse min beskrivelse igen.
> Det er området til højre for fanebladene og ikke til højre for det felt,
> [...]

Hej Leif,

Jeg ved godt, hvad du mener, der har jeg været inde og kigge allerede. Der
er hverken flueben i
"Panelet Favoritter" eller "Forcefield Toolbar" men flueben i alle de andre.

Men mit problem er der stadigvæk.

Hilsen
Viktor

Fra : Martin Mogensen

Dato : 26-09-09 16:05

"Viktor Andersen" <virgilante@sol.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> søgt på (historik kaldes det vist).
>
> Hvordan får man fjernet dem, da de optager alt for meget plads.

Du gør følgende:

Funktioner, Internetindstillinger, fanen Indhold, Autofuldførelse,
Indstillinger, fjern flueben ved Favoritter og klik OK

/Martin
fjern NO og SPAM fra mail