Eftersøges: Specielt Firefox addon
Fra : PerX ...

Dato : 04-08-09 00:53

Jeg ved ikke om firefox addons kan håndtere cookies, men det kunne da
være, og der er jo en del som ved meget her :)

Findes der et addon som kan tilføje/fjerne cookies baseret på URL'en man
kigger på?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-08-09 06:39

PerX ... skrev:

> Findes der et addon som kan tilføje/fjerne cookies baseret på URL'en man
> kigger på?

Umiddelbart vil jeg tro Cookiesafe kan gøre, hvad du ønsker:
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/2497

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til Firefox og Internet Explorer:

Fra : PerX ...

Dato : 04-08-09 17:00

In article <Q-qdnbIavKzGVOrXnZ2dnUVZ8rNi4p2d@giganews.com>,
usenet@kimludvigsen.dk says...

> Umiddelbart vil jeg tro Cookiesafe kan gøre, hvad du ønsker:
> https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/2497

Det ser ikke ud til det. Men tak for foreslaget :)