Hvordan fjernes "Firefox forhindrede denne~
Fra : KentBM

Dato : 02-08-09 13:43

Jeg får tit meddelelsen "Firefox forhindrede denne side fra automatisk
viderestilling til anden side".

For eksempel da jeg prøvede hannspree.com. Hvordan slår jeg denne besked
fra? Jeg tror, at det er kommet i forbindelse med en af de seneste
opdateringer.

Nyeste FF på Vista Business SP2.

--

Kent

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-08-09 16:03

KentBM skrev:
> Jeg får tit meddelelsen "Firefox forhindrede denne side fra automatisk
> viderestilling til anden side".

Funktioner => Indstillinger => Avanceret => Generelt =>
fjern markering ud for Advar mig når sider forsøger at
genindlæse eller viderestille siden.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://kimludvigsen.dk

Fra : KentBM

Dato : 02-08-09 16:23

Kim Ludvigsen skrev:
> Funktioner => Indstillinger => Avanceret => Generelt => fjern markering
> ud for Advar mig når sider forsøger at genindlæse eller viderestille siden.

Jeg har vist fået rodet lidt meget en sen aften. Det er da ellers en
indstilling, som jeg burde have set, men jeg koncentrerede mig om
Indstillinger => Sikkerhed og Indstillinger => Overordnet.

Tak for hjælpen.

--

Kent