Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Firefox Win vista
Fra : Jon

Dato : 02-08-09 13:23

hej

Jeg har en ektra skærm, skærm 1 er primer skærm,
når jeg åbner Firefox starter den på skærm 2 hver gang,
jeg har trækker den over til skærm 1,
næste gang jeg åbner Frefox starter den igen på skærm 2,
hvordan kan jeg lave det om så den starter hver gang på skærm 1

Jp

Fra : KentBM

Dato : 02-08-09 16:53

Jon skrev:
> [...]
> næste gang jeg åbner Frefox starter den igen på skærm 2,
> hvordan kan jeg lave det om så den starter hver gang på skærm 1
Jeg har lige prøvet at sætte en ekstern skærm på min Lenovo R61 med
Vista Business.

Startet FF på skærm et, trukket FF til skærm to og lukket med musetryk
på rødt kryds. Åbnet FF igen (nu på skærm to), trukket FF tilbage til
skærm 1 (primære skærm), lukket igen og den åbnes så på skærm 1.

Og du har ikke dette problem med andre programmer?

Og jeg har prøvet for skægt med FF på min MacBook med tilsluttet ekstern
skærm og der opfører FF sig også ordentligt.

Så enten er det et problem med din version af FF version 3.5.1, som har
et problem (prøv total geninstallation, væk med den gamle og forfra)
eller også har du et problem med Vista vil jeg mene.

--

Kent

Fra : Jon

Dato : 02-08-09 17:13

"KentBM" <kentF_JERNmagnussen@aim.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> problem (prøv total geninstallation, væk med den gamle og forfra) eller
> også har du et problem med Vista vil jeg mene.

tak for hjælpen

Jp