IE
Fra : Jubii

Dato : 27-07-09 07:32

Jeg har på et tidspunkt i sidste uge formindsket et vindue i IE til halv
størrelse med musen så jeg kunne se hvad der lå af tekst m.m.
nedenunder.
Når jeg nu efter søgning på google får søgeresultater, så sker det i et
normalt maximeret vindue, men når jeg trykker på et link på den side så
åbner det nye vindue i halv størrelse.
Forsøgt at trække den på plads og maximeret m.m., men uanset åbnes det
nye vindue i halv størrelse (den størrelse jeg lavede i sidste uge).
Hvordan får jeg det nye vindue i normal max størrelse?

Jeg kan ikke gennmeskue funktioner/internetindstillinger til at være det
sted der kan normalisere vinduer der åbner på en ny fane.

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 27-07-09 14:27

Jubii skrev:

> Forsøgt at trække den på plads og maximeret m.m., men uanset åbnes det
> nye vindue i halv størrelse (den størrelse jeg lavede i sidste uge).

Og jeg går ud fra at du også lukkede vinduet umiddelbart efter du trak
det til den ønskede "standardstørrelse" og ikke havde andre åbne vinduer
liggende i halv størrelse efterfølgende.

--
Philip - http://chartbase.dk

Fra : Jubii

Dato : 27-07-09 14:44

"Philip Nunnegaard" <nunnenospam@hitsurf.dk> skrev i meddelelsen

> Og jeg går ud fra at du også lukkede vinduet umiddelbart efter du trak
> det til den ønskede "standardstørrelse" og ikke havde andre åbne
> vinduer liggende i halv størrelse efterfølgende.

Ja, ved hvert forsøg blev vinduet lukket med tryk på X i øverste højre
hjørne og ingen andre halve vinduer var åbne.

Fik lige en inspiration:

Googlede noget/valgte et link/ny fane som var halv vindue/trak ud til
hel/lukkede alle åbne IE vinduer/lukkede det udtrukne vindue med X´et.
Lavede så en normal opstart af IE og googlede igen. Trykkede på et link
og den nye fane var i et helt vindue.

Håber så alt er normalt igen. Ellers kommer jeg igen.