Lol: Se, det her er pinligt...
Fra : Leif Neland

Dato : 25-07-09 18:03

Fejlmeddelelse fra firefox:

"Se, det her er pinligt...

Firefox har problemer med at genskabe dine vinduer og faneblade. Dette
skyldes typisk en nyligt åbnet hjemmeside.

Du kan forsøge at:

* Fjerne et eller flere faneblade som du tror er skyld i problemet
* Starte en helt ny browser session
"

Leif

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-07-09 00:34

Leif Neland skrev:
> Fejlmeddelelse fra firefox:
>

> "Se, det her er pinligt...

Jeg kiggede også første gang, jeg så den. Det minder lidt om
beskeden, når man vil åbne about:config (Jeg lover at være
forsigtig).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Kim

Dato : 31-07-09 20:34

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev
> Jeg kiggede også første gang, jeg så den. Det minder lidt om beskeden, når
> man vil åbne about:config (Jeg lover at være forsigtig).

Jeg har prøvet den "about:config" nogle gange for at
gøre FF hurtigere og mere stabil.

Har du nogle råd/fif til det plz ?

Mvh Kim

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-07-09 21:52

Kim skrev:
> "Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev
>
> Jeg har prøvet den "about:config" nogle gange for at
> gøre FF hurtigere og mere stabil.
>
> Har du nogle råd/fif til det plz ?

Umiddelbart burde standardindstillingerne være de bedste for
de fleste. Der findes udvidelser, der kan ændre på enkelte
indstillinger ud fra den aktuelle båndbredde, men jeg ved
ikke, om forskellen er mærkbar. Jeg kan ikke forestille mig,
at der skulle være indstillinger, der gør Firefox mere stabil.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://ordforklaring.dk

Fra : Jens Jensen

Dato : 31-07-09 23:27

Kim skrev, Den 31-07-2009 21:33:
> "Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev
>
> Jeg har prøvet den "about:config" nogle gange for at
> gøre FF hurtigere og mere stabil.
>
> Har du nogle råd/fif til det plz ?
>
> Mvh Kim

Jeg tror, at jeg fik gjort en enkelt side hurtigere ved at lave
config-ændringerne beskrevet i punkt 1 på denne side:
http://blogs.techrepublic.com.com/10things/?p=719.

Fra : awul.dasfilshabeda

Dato : 28-07-09 17:38

Skærmshot