Firefox stopper
Fra : Snuden

Dato : 22-07-09 16:20

Jeg har et irriterende problem med firefox. Pludselig stopper det bare. Når
jeg lukker siden og vil åbne startsiden igen får jeg denne meddelelse:

"Firefox kører allerede, men svarer ikke. For at åbne et nyt vindue, skal du
først afslutte den eksisterende Firefox proces, eller genstarte dit system."

Hvad er det lige der sker? Den eneste måde jeg kan komme videre på er, at
genstarte maskinen

Fra : Leif Neland

Dato : 22-07-09 16:50

Snuden wrote:
> [...]
> dit system."
>

> Hvad er det lige der sker? Den eneste måde jeg kan komme videre på er,

Nej, du kan også bruge den første option: Afslutte den eksisterende
firefox process.

ctl-alt-del, start jobliste, faneblad "processer", find firefox.exe,
tryk "afslut process"

Hvis du altså kører vista.

Men det formoder jeg alle, der ikke kan finde ud af at skrive hvilket
operativsystem, bruger.

Leif

Fra : Snuden

Dato : 22-07-09 16:57

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> "afslut process"
>
> Hvis du altså kører vista.
>
> Men det formoder jeg alle, der ikke kan finde ud af at skrive hvilket

Jeg bruger vista

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 22-07-09 17:47

Leif Neland skrev:

> Hvis du altså kører vista.
>
> Men det formoder jeg alle, der ikke kan finde ud af at skrive hvilket
> operativsystem, bruger.

Jeg plejer at formode at de bruger XP og IE 6 eller 7.

Bortset fra det: Startede man ikke også joblisten med alt+ctrl+delete i
XP? Det mener jeg at man gjorde.

--
Philip - http://chartbase.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-07-09 18:40

Philip Nunnegaard skrev:

> Startede man ikke også joblisten med alt+ctrl+delete
> i XP?

Jo
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Erik Olsen

Dato : 22-07-09 18:40

Philip Nunnegaard wrote:

> Bortset fra det: Startede man ikke også joblisten med alt+ctrl+delete
> i XP? Det mener jeg at man gjorde.

Det gør man stadig.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : KentBM

Dato : 22-07-09 18:47

Snuden skrev:
> [...]
> dit system."
>

> Hvad er det lige der sker? Den eneste måde jeg kan komme videre på er,
Jeg har mest oplevet ovenstående, hvis jeg har forsøgt at starte noget
video eller noget med Java. Selvom det er et stykke tid siden. Men det
plejede at være fordi jeg mistede tålmodigheden med for eksempel video
hos us.cnn.com og så forsøgte at linke til noget andet inden jeg fik en
fejlmeddelelse.

Du har vel opdateret til nyeste version.

--

Kent

Fra : Snuden

Dato : 22-07-09 19:07

"KentBM" <kentF_JERNmagnussen@aim.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> us.cnn.com og så forsøgte at linke til noget andet inden jeg fik en
> fejlmeddelelse.
>
> Du har vel opdateret til nyeste version.

Af firefox? ja