Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Color Management i Firefox 3.51?(WIN XP)
Fra : Michael

Dato : 21-07-09 05:49

Jeg har reinstalleret min computer fra bunden af. Jeg installerede
den
nyeste Firefox 3.51,
og nu kan jeg ikke slå Color Management til. Før brugte jeg denne
metode nedestående link, eller et plugin
men det virker ikke på den nye firefox
http://www.robgalbraith.com/bins/content_page.asp?cid=7-9311-9478

Jeg har installeret Safari som browser, det funker. Tåbeligt at M$
ikke anvender Color Management,
i deres IE 8.

Har goolet kunne ikke finde en løsning, kender i en løsning på
problemet?

Fra : Michael

Dato : 21-07-09 06:49

On 21 Jul., 13:48, Michael <mr_tux2...@yahoo.dk> wrote:
> [...]
> ikke anvender Color Management,
> i deres IE 8.
>
> Har goolet kunne ikke finde en løsning, kender i en løsning på

Mine fotos ser rigtige ud i Firefox. Jeg stillede også spørgsmålet i :
dk.fritid foto

Der er kommet flere besvarelser.

Mvh.
Michael

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-07-09 15:00

Michael skrev:

> nyeste Firefox 3.51,
> og nu kan jeg ikke slå Color Management til.

Indstillingen er blevet ændret [1]. Åbn about:config og indtast:
gfx.color_management.mode
Dobbeltklik på linjen og angiv værdien:
1

Du har forøvrigt lidt flere muligheder, prøv at indtaste:
gfx.color_management
i filterfeltet.

[1] http://kb.mozillazine.org/Gfx.color_management.enabled

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://kimludvigsen.dk

Fra : Michael

Dato : 21-07-09 11:42

On 21 Jul., 15:59, Kim Ludvigsen <use...@kimludvigsen.dk> wrote:

> [...]
> Dobbeltklik på linjen og angiv værdien:
> 1
>
> Du har forøvrigt lidt flere muligheder, prøv at indtaste:

Color management er som default slået til i FF 3.51.
Der brugt en anden Color management i 3.51, som
ikke understøtter ICC ver. 4.
Kan testes på denne side:

http://www.color.org/version4html.xalter

Mvh.