Explore 7
Fra : Ralph Køster

Dato : 19-07-09 15:51

Hvad sker der lige for explore.
En eller anden internet side har åbnet min explore i mindre format, men
uanset om jeg trækker kassen til fuld skærm
eller dobbeltklikker i toplinien eller højreklikker og vælger "maksimer" så
sker det samme hver gang jeg åbner explore næste gang.
Den åbner igen i lille størrelse.
Jeg har prøvet at lukke både på det røde kryds (nødbremsen), på lukke fane
og på afslut.

Hvad er den gylde løsning på det her....der sker jævnligt og jeg ved ikke
hvad det er jeg gør som i andre tilfælde løser probleme.

Ralph.

Fra : Ole C

Dato : 19-07-09 18:25

Ralph Køster skrev blandt andet:

> [...]
> eller dobbeltklikker i toplinien eller højreklikker og vælger
> "maksimer" så sker det samme hver gang jeg åbner explore næste gang.

Det er kun metoden med at trække vinduet til ønsket størrelse, der burde
virke - men åbenbart ikke gør det.
Umiddelbart har jeg to løsningforslag:
1. Opret en ny genvej til IE7 - og under Egenskaber>Kør rettes til
"Maksimeret"
2. Installér programmet "IE New Maximizer"

--
vh
Ole C

Fra : Ole C

Dato : 19-07-09 18:26

Glemte lige et link til "IE New Maximizer":
http://www.jiisoft.com/iemaximizer/Default.aspx

--
vh
Ole C