Standard mailkonto???
Fra : Henrik A.

Dato : 09-09-09 20:07

Jeg har tre forskellige mailkonti kørende på min MCP som kører Sne
Leoparden.

Jeg har brug for at ændre Standardkontoen til en af de to sidste og ikke den
første
som den åbenbart står til af sig selv.

Hvad gør man for at ændre dette?

Mvh Henrik

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-09-09 20:19

Henrik A. <REMOVEMEhenrik_silkeborg@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> Leoparden.
>
> Jeg har brug for at ændre Standardkontoen til en af de to sidste og ikke den

Der er ikke noget der hedder "standard" konto i Mail, men hvis det er
fordi du gerne vil styre hvilken konto du sender fra når du skriver en
ny mail så gøres det under "Composing" under Preferences

/thomas

Fra : Henrik A.

Dato : 10-09-09 20:12

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> fordi du gerne vil styre hvilken konto du sender fra når du skriver en
> ny mail så gøres det under "Composing" under Preferences

Du har 100% ret, takker

Henrik

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 09-09-09 20:35

On 2009-09-09 21:06:31 +0200, "Henrik A."
<REMOVEMEhenrik_silkeborg@yahoo.dk> said:

> Jeg har tre forskellige mailkonti kørende på min MCP som kører Sne Leoparden.
>
> Jeg har brug for at ændre Standardkontoen til en af de to sidste og
> [...]

Æble + , Ny besked, midt i er der et drop down felt, vælg den e-mail
adresse du foretrækker at bruge når du opretter nye mails.

Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-09 00:01

On 2009-09-09 21:35:07 +0200, Henrik Palshøj <dykRE@MOVEmil.dk> said:

> Æble + , Ny besked, midt i er der et drop down felt, vælg den e-mail
> adresse du foretrækker at bruge når du opretter nye mails.
>
> Henrik

Man kan også i prefs/indstillinger vælg nye beskeder, vælg hvilken
adresse nye beskeder skal sendes fra..
det må vel siges at være sådan en slag "default" standart konto !?

Ved ikke om funktionen også fungerer med reply forward etc!?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-09-09 05:30

<ecozyz> wrote:

> Ved ikke om funktionen også fungerer med reply forward etc!?

... vil altid være fra den konto som _modtog_ den mail du
svarer/forwarder på ..

/thomas

Fra : Henrik A.

Dato : 10-09-09 20:13

"Henrik Palshøj" <dykRE@MOVEmil.dk> skrev i meddelelsen

> Æble + , Ny besked, midt i er der et drop down felt, vælg den e-mail
> adresse du foretrækker at bruge når du opretter nye mails.
>
> Henrik

Det er jeg klar over, det var for at undgå dette

Henrik