/ Forside / Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet erhverv
#NavnPoint
Nordsted1 1260
katekismus 960
ans 933
pifo 679
jakjoe 661
Benjamin... 550
Kortoverv.. 545
refi 518
dova 505
10  HelleBirg.. 475
Erfaringer med Telia ProBiz
Fra : Karina


Dato : 16-09-09 13:42

Hej gruppe,

Er der nogen herinde, der har erfaringer - gode eller dårlige - med
Telia ProBiz? I så fald vil jeg gerne høre fra jer...

Mvh
Karina

 
 
Jan Hjelvang (16-09-2009)
Kommentar
Fra : Jan Hjelvang


Dato : 16-09-09 17:14


> Er der nogen herinde, der har erfaringer - gode eller dårlige - med
> Telia ProBiz? I så fald vil jeg gerne høre fra jer...
>
> Mvh
> Karina

Hej Karina,
Vi har kørt med Telia Probiz i 2-3 år nu.
Vi har 10 mobiltelefoner (har haft 16) og 5 søgegrupper
Virker upåklageligt - Vi har kun oplevet 1 gang at netværket har været nede
(et par timer en formiddag)
Vi fik samtidig en stor besparelse ift. tidligere (almindelige)
telefonløsning fra TDC.

Mvh
Jan Hjelvang


Karina (18-09-2009)
Kommentar
Fra : Karina


Dato : 18-09-09 12:13

> Vi har kørt med Telia Probiz i 2-3 år nu.
> Vi har 10 mobiltelefoner (har haft 16) og 5 søgegrupper
> Virker upåklageligt - Vi har kun oplevet 1 gang at netværket har været
> nede (et par timer en formiddag)
> Vi fik samtidig en stor besparelse ift. tidligere (almindelige)
> telefonløsning fra TDC.

Tak for responsen. Det lyder jo sådan set meget lovende. Har I haft
"nærkontakt" med deres kundeservice eller bogholderi efterindgåelse af
aftalen, og hvordan er det eventuelt gået?

Mvh
Karina

Jan Hjelvang (18-09-2009)
Kommentar
Fra : Jan Hjelvang


Dato : 18-09-09 16:43



>
> Tak for responsen. Det lyder jo sådan set meget lovende. Har I haft
> "nærkontakt" med deres kundeservice eller bogholderi efterindgåelse af
> aftalen, og hvordan er det eventuelt gået?
>

Hej Karina,
Vi har ikke haft megen kontakt med hverken bogholderi eller kundeservice.
De få gange det har nødvendigt at have fat i kundeservice, mindes jeg ikke
som noget specielt, hverken negativt eller positivt.
muligvis fordi jeg ikke har forventet særlig meget - af et telefonselskabs
kundeservice?
Dog kan jeg erindre, at man skal have fat i erhvervsservice - den
almindelige kender ikke meget til ProBiz.

Jan


Carsten Riis (18-09-2009)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 18-09-09 21:48

Jan Hjelvang skrev den 18-09-2009 17:43:

> Dog kan jeg erindre, at man skal have fat i erhvervsservice - den
> almindelige kender ikke meget til ProBiz.

Naturligvis. Probiz er jo netop beregnet til erhverv.

Ofte sælges Probiz gennem direkte sælgere og evt. support foregår gennem
sælgeren (i hvert fald tilbage i 2006-2007).


mvh

Carsten Riis

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408914
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste