kartofler
Fra : Bent E.

Dato : 23-08-09 10:00

Skal jeg grave mine gemmekartofler op nu? eller kan de blive
jorden til f.eks. oktober?
Toppene er fjernet.

Bent E.
--
Ved mail, erstat invalid med dk

Det er usundt at spise på en tom mave.
W.C.Fields.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-08-09 11:36

"Bent E." <elnef@dsa-net.invalid> skrev i meddelelsen
> Skal jeg grave mine gemmekartofler op nu? eller kan de blive
> jorden til f.eks. oktober?
> Toppene er fjernet.

De skal bare op inden der er frost i jorden
Hilsen Åge

Fra : Bent E.

Dato : 23-08-09 15:53

Åge Halldorsson wrote:
> "Bent E." <elnef@dsa-net.invalid> skrev i meddelelsen
>
> De skal bare op inden der er frost i jorden
> Hilsen Åge

Tak for det, Åge.
Ja, i de gode gamle dage var kartoffelferien jo også i Okt., og det har
der vel nok været en grund til.

Hilsen Bent E.

Fra : Brian Lund

Dato : 24-08-09 07:17

> Tak for det, Åge.
> Ja, i de gode gamle dage var kartoffelferien jo også i Okt., og det har
> der vel nok været en grund til.

Dengang mine forældre havde egen køkkenhave blev kartoflerne ofte i jorden
til engang i oktober!

Brian