MS Windows
briani 27239
TeamViewer
Fra : Ukendt

Dato : 17-08-09 13:59

Hej !

Ovennævnte er et herligt program, hvis man skal give nogen en hjælpende
hånd.

Men jeg er løbet ind i et problem.

En veninde klager over, at venstre side af hendes Skrivebord, incl.
Startknappen mangler. (XPhome).
Når jeg overtager styringen, ser alt normalt ud på min pc.
Skifter jeg skærmopløsning, både til højere og lavere, får hun sin
Startknappen igen på sin egen pc.

Hvad er det, som driller ?

Med venlig hilsen

Abricosicus

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-08-09 09:55

Monitor indstillingerne.
Brug de indbyggede menuer i monitoren til at flytte billedet så det
passer til den valgte opløsning.
Eller brug en af de opløsninger som allerede passer.

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-08-09 10:10

Hvis Monitoren er moderne nok til at have en Auto knap så bed hende
prøve at trykke på denne.

Regards Jens Peter Karlsen