Varmepumpe?
Fra : O.L

Dato : 15-08-09 15:06

Nogen der kender til de der varmepumper med en inde, og en udedel, som f.eks
Harald Nyborg sælger, endog til en fornuftig pris. Virker de fornuftigt, er
der støj, blæser eller lignende der larmer, kan sådan en fætter varme en
stue på 35 M2 behageligt op. Og hvad bliver varmeprisen, f.eks. i forhold
til olieopvarmning?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-08-09 11:02

"O.L" <ole_lyckegaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender til de der varmepumper med en inde, og en udedel, som
> f.eks Harald Nyborg sælger, endog til en fornuftig pris.

Ja - men de kan også blive for billige

Så kig i stedet efter en af ordenlig kvalitet, og betal lidt mere.

Vi skiftede fra el-varme til varmepumpe - og der var en del at spare.

Men fra olie ved jeg ikke, hvor meget, der er at spare.

Men prøv at kigge/spørge i news:dk.teknik.energi hvor opvarmning
egentlig hører hjemme, og hvor der er en del indlæg om varmepumper i
forvejen.

Jan