Hvilken støvsuger skal jeg købe?
Fra : Lazy

Dato : 15-08-09 11:39

Hej

Efter godt 20 år med en Kirby støvsuger, søger vi nu en lettere model.

Huset er på lidt under 200 kvm. ca halvdelen med trægulv/klinker resten med
tæpper.

Forventningerne til maskinen er en levetid på mindst 10 år, ikke for tung.

Det skal være en manuelstyret, ikke robot eller central.

Forslag modtages.

Hilsen Lazy

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-08-09 12:24

Lazy skrev:

> Forslag modtages.

Vi har 2 stk 2000W's Miele som vi er godt tilfredse med.

Kommer du forbi Tyskland fåes de billigere dèr
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 15-08-09 13:39

> Vi har 2 stk 2000W's Miele som vi er godt tilfredse med.

Også Miele 2kw her

-Leon

Fra : Lazy

Dato : 16-08-09 05:53

Tak for svarene.

Jeg kan se at A/Z og måske også Bilka har en Miele 2000W med et ekstra
parket mundstykke i bladet i denne uge, prisen er 1199 kr. er det en ok
pris, eller kan den findes billigere.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-08-09 10:27

Lazy skrev:

> Tak for svarene.
>
> Jeg kan se at A/Z og måske også Bilka har en Miele 2000W med et ekstra
> parket mundstykke i bladet i denne uge, prisen er 1199 kr. er det en
> ok pris, eller kan den findes billigere.

Personligt ville jeg spørge hér:

http://kortlink.dk/6vbt - (Mieleforhandler i Flensborg)

men vi kommer så også dér forbi en gang eller 2 hver måned.
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : TT

Dato : 16-08-09 08:33

"Lazy" <p.e.borg@vaek.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Forventningerne til maskinen er en levetid på mindst 10 år, ikke for tung.
>
> Det skal være en manuelstyret, ikke robot eller central.

Vi er superglade for vores Nielfisk UZ 934, ingen dikkedarer stor pose,
suger som en drøm.

-Torben

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-08-09 03:27

Lazy skrev

> Efter godt 20 år med en Kirby støvsuger, søger vi nu en lettere model.

Electrolux Twinclean
fx
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=429035

Hvis du regner på forbruget i poser så har du en betydeligt billigere
støvsuger på en 10 års periode
Jeg er dyb imponeret over den

- Peter