Bytte planter
Fra : Andy Dufresne

Dato : 10-08-09 20:37

Hej.

Jeg har tænkt mig at sætte et forum op, hvor private kan bytte planter,
stiklinger og frø med hinanden. - Men hvis der findes noget i forvejen,
så er der jo ikke grund til det.

Findes der noget i forvejen?

Ellers ligger det på http://www.plantebytte.dk

P.S.: Jeg vil meget gerne vide hvis der findes noget i forvejen, da jeg
har ledt længe, uden held.

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 10-08-09 21:09

"Andy Dufresne" <covershare@mail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Ellers ligger det på http://www.plantebytte.dk
>
> P.S.: Jeg vil meget gerne vide hvis der findes noget i forvejen, da jeg

Det gør der. Et nystartet forum uden meget aktivitet endnu:
http://www.byttefrø.dk/

Steen.

Fra : Klaus Ankerstjerne

Dato : 10-08-09 21:53

Steen Jakobsen skrev:

> "Andy Dufresne" <covershare@mail.com> skrev i meddelelsen

> Det gør der. Et nystartet forum uden meget aktivitet endnu:
> http://www.byttefrø.dk/
>
> Steen.
Dit link duer ikke, jeg har også prøvet med www.byttefroe.dk og
www.byttefro.dk

vh. Klaus
www.aigis.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-08-09 21:58

"Klaus Ankerstjerne" <ke5492@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Dit link duer ikke,

Det virker helt Ok her.

Men æøå er noget snavs i domænenave og virker ikke altid hos alle - prøv
med en anden browser, hvis du har andre installeret.....

Jan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-08-09 22:04

> Det virker helt Ok her.

Men det er dog en noget rodet historie med en blanding af dansk og
engelsk tekst ;-(

Jan

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 11-08-09 06:36

"Klaus Ankerstjerne" <ke5492@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Dit link duer ikke, jeg har også prøvet med www.byttefroe.dk og

Det er da også rigtigt. Jeg kommer i tanker om at det heller ikke virker fra
min arbejdsplads men det er den eneste link jeg kan lave.

Steen.

Fra : Carsten Keller

Dato : 11-08-09 08:12

Klaus Ankerstjerne wrote:

> Dit link duer ikke, jeg har også prøvet med www.byttefroe.dk og
> www.byttefro.dk

Som andre skriver er det noget skrammel med specialtegn i domænenavne. Prøv
med www.xn--byttefr-w1a.dk. Så virker det. Men måske ikke så nem en URL at
huske

Keller

Fra : Covershare

Dato : 11-08-09 04:45

On 10 Aug., 22:08, "Steen Jakobsen" <in...@post.dk> wrote:

> Det gør der. Et nystartet forum uden meget aktivitet endnu:http://www.byttefrø.dk/
>
> Steen.

Tak for svaret. Navnebøvlet taget i betragtning, så lader jeg siden
være lidt, og ser om der er ander end mig der har interesse i at bytte
planter.

P.S.: Det ser ud til at både byttefro.dk og byttefroe.dk er ledige.

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 11-08-09 14:30

"Covershare" <covershare@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

planter.

P.S.: Det ser ud til at både byttefro.dk og byttefroe.dk er ledige.

Nu skal jeg lige skynde mig at sige at jeg intet har med siden at gøre så du
må hellere skrive til manden selv.
Forøvrigt er det nemt at føje en link til foretrukne når nu nogen har lavet
den til dig og så kan du jo bruge den derfra.

Steen.

Fra : Pia

Dato : 12-08-09 05:30

On 10 Aug., 22:53, Klaus Ankerstjerne <ke5...@gmail.com> wrote:

> Dit link duer ikke, jeg har også prøvet medwww.byttefroe.dkogwww.byttefro.dk
>
> vh. Klauswww.aigis.dk- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Det virker fint, hvis du tilføjer et .dk