Nyt isoleret skur - tegning hvor?
Fra : Torben Brøndum

Dato : 06-08-09 23:08

Hej igen,

Jeg tænker på at bygge et isoleret skur (træ) og vil gerne se om jeg kunne
finde en/flere tegninger jeg kunne bygge efter. Størrelse er vel 12-20 M2 -
måske 15M2.

Har nogen af jer kendskab til et link, hvor man kunne få noget inspiration -
i givet fald, så vil jeg meget gerne hjælpes med et link her i NG

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Peter

Dato : 07-08-09 21:31

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har nogen af jer kendskab til et link, hvor man kunne få noget
> inspiration - i givet fald, så vil jeg meget gerne hjælpes med et link her

Det vrimler ikke ligefrem med byggetegninger, sjovt nok. Prøv også at søge
på hytte el. anneks

http://www.byggbeskrivningar.se/ udhus hedder "boden" på svensk
Og så har bladet http://www.goerdetselv.dk tidligere haft nogle artikler.

Mvh Peter

Fra : Søren Bay

Dato : 08-08-09 12:19

Torben Brøndum skrev:
> [...]
>
> Har nogen af jer kendskab til et link, hvor man kunne få noget
> inspiration - i givet fald, så vil jeg meget gerne hjælpes med et link

Hejsa

Jeg går med samme tanker og har heller ikke haft held til at finde nogle
tegninger! Hvis du får fat i nogle er jeg interesseret - og jeg skal nok
holde dig informeret

PS - tjek det her link:
http://e-traelasten.dk/Byggeraad/Kategorier/RundtOmHuset/Haveskur.aspx

--
Søren Bay - http://www.flyingfish.dk
Modeltog, IT-udstyr og meget andet til salg - http://shop.flyingfish.dk

Fra : Lars Clement

Dato : 09-08-09 11:05

Gør det selv havde for nogle år siden, hvor de beskrev opbygningen af et
sådanne skur. De lavede det i moduler. Det så smart ud og var detqaljeret
beskrevet

--
Venligst

Lars Clement