Havestol med langt ryglæn ?
Fra : TGJ

Dato : 04-08-09 22:18

Hej

Jeg leder en en havestol hvor jeg kan læne mig tilbage og have støtte til
nakke og hovedet ( så jeg rigtig kan slå mave efter grillmaden)

Findes det?

/Thomas

--
Hvis du vil have SPAM - Køb et produkt hos ashampoo.com

Fra : TT

Dato : 05-08-09 07:18

"TGJ" <rainer.lesani@ashampoo.com> wrote in message
> [...]
>
> /Thomas
>
> --
> Hvis du vil have SPAM - Køb et produkt hos ashampoo.com

Ja, sådan er mine....

-Torben

Fra : Grethe Hoff

Dato : 05-08-09 13:56

"TGJ" <rainer.lesani@ashampoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> /Thomas
>
> --
> Hvis du vil have SPAM - Køb et produkt hos ashampoo.com

Ja, mange og overalt. Både i plast og træ.
--
Grethe
deilig å være norsk i DK