siv slange ?
Fra : Anders Ole Astrup

Dato : 31-07-09 02:03

ja nu har jeg købt en pumpe og 2 siv slanger - er der nogen der har
erfaringer med siv slanger ? fordeler vandet sig lige på hele slangen eller
?

MV.
AO

Fra : F. Hansen

Dato : 31-07-09 14:47

"Anders Ole Astrup" <a-o-A@gamila.com> skrev i meddelelsen
> ja nu har jeg købt en pumpe og 2 siv slanger - er der nogen der har
> erfaringer med siv slanger ? fordeler vandet sig lige på hele slangen
> eller ?
Ikke helt, jeg bruger en på 100 m og der er der selvfølgelig ikkeet lige
stort tryk over alt,
men der kommer vand ud langs hele slangen.

Mvh Finn

Fra : Anders Ole Astrup

Dato : 31-07-09 18:20

"F. Hansen" <jerseycowdk@yahooNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> "Anders Ole Astrup" <a-o-A@gamila.com> skrev i meddelelsen

Hej Finn

> Ikke helt, jeg bruger en på 100 m og der er der selvfølgelig ikkeet lige
> stort tryk over alt,
> men der kommer vand ud langs hele slangen.

ja 100 meter det er jo også en sjat :) jeg skal bruge ca 17 meter i alt ...

Mv.
AO

Fra : F. Hansen

Dato : 31-07-09 18:27

> ja 100 meter det er jo også en sjat :) jeg skal bruge ca 17 meter i alt

Når den ikke er længere så er vil jeg mene at trykket stort set er ens i
hele slangen.

Fra : Anders Ole Astrup

Dato : 01-08-09 00:49

> "Anders Ole Astrup" <a-o-A@gamila.com> skrev i meddelelsen

> Når den ikke er længere så er vil jeg mene at trykket stort set er ens i
> hele slangen.

tak det var hvad jeg håbede på ...