Filter/luftblander-indsats til vandhaner i~
Fra : Jens G

Dato : 26-07-09 11:51

Hej

Jeg kan ikke længere finde poser med mange filter/luftblandere i
byggemarkederne. Kun pakker med 2-3 stykker.

I mange år har jeg blot skiftet filtrene når de kalkede til, fordi man
kunne købe 10 stk nye for 70-80 kroner. Og til den stykpris syntes jeg
ikke der var grund til at stå og rode med afkalkning af de gamle.

Er der nogen af jer dk.fritid.hus-og-have læsere der tilfældigvis har
set et sted hvor man stadig kan købe filtre i poser? Har prøvet
Silvan, Bauhaus og jem&fix.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-07-09 13:22

"Jens G" skrev i en meddelelse
> Er der nogen af jer dk.fritid.hus-og-have læsere der tilfældigvis har
> set et sted hvor man stadig kan købe filtre i poser? Har prøvet
> Silvan, Bauhaus og jem&fix.

Her er til 8 kr pr stk - men så løber der porto oveni:

http://evvs.dk/produkter/518-luftblandere--tilbehoer/

Jan

Fra : Jens G

Dato : 26-07-09 15:51

On Sun, 26 Jul 2009 14:21:33 +0200, "Jan Vestergaard"
<jan@jve.invalid> wrote:

>Her er til 8 kr pr stk - men så løber der porto oveni:
>
>http://evvs.dk/produkter/518-luftblandere--tilbehoer/

Tak,- men som du er inde på, så løber det op med porto.

Fra : Leif Neland

Dato : 26-07-09 16:35

Jens G skrev:

> Tak,- men som du er inde på, så løber det op med porto.

Så køb 100 ad gangen

Leif

Fra : Jens G

Dato : 26-07-09 17:16