Legepladsnet
Fra : Joachim

Dato : 26-07-09 04:12

Hej
Jeg vil gerne lave en lille "naturlegeplads" til børnene og er på jagt
efter nogle "dimser" så man kan lave et klatrenet/edderkoppespind. På
mange legepladser er der et sådant og der hvor tovene krydser er de
sat sammen med en lille plasticlås men jeg kan ikke rigtigt finde
nogle til salg på nettet. De må gerne ligne denne:
http://www.kaebelleisure.com.au/images/fittingsstandardconnector.jpg

Er der nogle der ved hvor de kan skaffes?
Er der evt. ideer til andre måder rebene kan fixeres på (og den med
knuder har jeg selv tænkt på så det forslag behøves ikke

MVH

Joachim

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 26-07-09 11:24

[...]