Hvor fnder jeg have billeder ?
Fra : Renè

Dato : 26-07-09 09:59

Hejsa.

Så skal haven renoveres, og jeg skal have lagt en masse havesten/fliser for
at undgå en masse arbejde med at holde den i fremtiden, men jeg mangler
inspiration med hvordan jeg skal ligge havefliserne/stenene, da helt lige
kanter og deslige, bliver for kedelig i længden, ( tror jeg )

Så nogen der kender nogle sider hvor jeg kan få en masse ideer ?

På forhånd rigtig mange tak.

Renè

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 26-07-09 10:38

On Sun, 26 Jul 2009 10:59:08 +0200, "Renè" <Renè@danmark.dk> wrote:

> [...]
>kanter og deslige, bliver for kedelig i længden, ( tror jeg )
>
>Så nogen der kender nogle sider hvor jeg kan få en masse ideer ?

http://www.klitgaards-brolaegning.dk/ plejer at have en masse gode
inspirationsbilleder.
Men den side er da godt nok blivet besværlig og der er ikke særlig mange
billeder syntes jeg.....

Heldigvis findes den gamle version endnu:
http://klitgaards-brolaegning.dk.quercus.palustris.dk/

- der er en del billeder under 'Inspiration'.

Jeg har også lavet lidt om dengang jeg lagde fliser hos mine forældre:
<http://www.gartneriet.dk/artikler/artikel/8/>

Håber noget af det kan bruges.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : John V.

Dato : 27-07-09 03:00

Bo Bedre har masser af billeder på deres hjemmeside.

--
Med Venlig Hilsen

Malermester
John Vedsegaard