Hvad koster en mure??
Fra : Disney

Dato : 26-07-09 09:49

Hej

Er der nogle der ved hvad en mure koster pr.sten sådan ca.????

MVH
Jens

Fra : Leif Langgaard

Dato : 26-07-09 10:02

"Disney" <disney__dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogle der ved hvad en mure koster pr.sten sådan ca.????

Hvor sådan ca. i landet?

--
Leif Langgaard - www.megapixels.dk -
Smid NRE i dit killfilter, det giver ro og god tone i grupperne!

Fra : Disney

Dato : 26-07-09 10:17

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i meddelelsen
> "Disney" <disney__dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvor sådan ca. i landet?
>
> --
Vestsjælland

MVH
Jens

Fra : Armand

Dato : 26-07-09 12:18

Disney skrev:
> Hej
>
> Er der nogle der ved hvad en mure koster pr.sten sådan ca.????

Det er uartigt at påpege retskrivningsfejl på nyhedsgrupper, men denne
kan være årsag til misforståelse der ikke gavner svaret:
Istedetfor "mure" spørger du muligvis til "mur" (á prisen pr. sten for
at få en mur lavet) hvis ikke at det drejer sig om "murer" (á hvad det
koster pr. sten at få en murer til at lave en mur)!?

--
Armand.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-07-09 16:57

Armand wrote:

> Det er uartigt at påpege retskrivningsfejl på nyhedsgrupper,

!!

> men denne
> kan være årsag til misforståelse der ikke gavner svaret:

Jeg kan ikke rigtig se forskellen på, om man spørger hvad det koster pr.
sten at få nogen til at bygge en mur eller om man spørger hvad en murer skal
have pr. sten for at bygge noget.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Armand

Dato : 26-07-09 17:48

Erik Ginnerskov skrev:

> [...]
>
> Jeg kan ikke rigtig se forskellen på, om man spørger hvad det koster pr.
> sten at få nogen til at bygge en mur eller om man spørger hvad en murer

Forskellen er vel også hvad det koster pr. sten (selv) at mure en mur
hhv. at få en murer til det :-/

--
Armand.

Fra : Is

Dato : 26-07-09 19:02

> [...]
det
> koster pr. sten at få en murer til at lave en mur)!?

En murer har vel normalt max 2 sten ?

mvh Erik

Fra : Henning Lund

Dato : 26-07-09 19:37

Is <detteerminnewsgruppemailadresse3@get2net.dk> skrev:

> En murer har vel normalt max 2 sten ?

Nyregrus hører det til under kategorien?

Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/
http://ejerforeningenlemvigferiecenter.dk/
FJERNhl@lite.dk

Fra : Is

Dato : 26-07-09 21:29

"Henning Lund" <dendurikke@denne.mailadresse> skrev i en meddelelse

> Nyregrus hører det til under kategorien?

nææææ, måske "småsten" vil jeg mene

mvh Erik

Fra : Jesper

Dato : 26-07-09 21:29

"Disney" <disney__dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogle der ved hvad en mure koster pr.sten sådan ca.????

Vel ca. 15 kr.

Jesper

Fra : John V.

Dato : 27-07-09 03:03

> [...]
> Hej
>
> Er der nogle der ved hvad en mure koster pr.sten sådan ca.????

Er det ikke bare at tage telefonen og spørge den lokale murer?
Evt. få et tilbud, det plejer ikke at koste noget...

--
Med Venlig Hilsen

Malermester
John Vedsegaard
www.taform.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 27-07-09 12:21

John V. wrote:

> Er det ikke bare at tage telefonen og spørge den lokale murer?
> Evt. få et tilbud, det plejer ikke at koste noget...

Det er for nemt.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Peter Vistesen

Dato : 28-07-09 13:26

"Disney" <disney__dk@hotmail.com> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogle der ved hvad en mure koster pr.sten sådan ca.????
>
> MVH
> Jens

Mener at min mure beregner 11 kp pr sten .. i det mørke midt jylland....

/Peter V