mantis havefræser
Fra : jos

Dato : 24-07-09 22:18

kan ikke starte.
ingen gnist på tændrør. bensin ok

Nogen bud

finn

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-07-09 12:02

In news:4a6a2501$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
jos <jos@her.dk> typed:
> kan ikke starte.
> ingen gnist på tændrør. bensin ok
>
> Nogen bud
>
> finn

Min mand har også en Mantis. Han foreslår et nyt tændrør, eller at du
checker stelforbindelsen. Sidste udvej at besøge en reparatør, det har han
nemlig selv måttet på et tidspunkt, da den totalt nægtede at starte.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-07-09 18:38

In news:4a6ae617$0$48244$14726298@news.sunsite.dk,
Tove Krieger <missminimiv@privat.dk> typed:
> [...]
> checker stelforbindelsen. Sidste udvej at besøge en reparatør, det
> har han nemlig selv måttet på et tidspunkt, da den totalt nægtede at

Jeg skulle hilse fra min mand og sige, at besøget hos reparatøren skyldtes
en fejl ved on/off knappen, så det kan måske også være at det er det der er
galt.