Malerarbejde, pris?
Fra : Jesper

Dato : 23-07-09 21:40

Hej

Inden jeg ringer til en maler og får et bud kunne jeg godt tænke mig at høre
jeres bud på, hvor meget det ca. må koste at få malet en lejlighed i
Trekantsområdet? Jeg har slet ingen ide om det..

Lejligheden er ca. 90 kvm. og hele lejligheden skal tapetseres med væv incl.
fjernelse af det gamle tapet og så males hvid. Jeg har sjusset mig frem til
at det ca. drejer sig om 200 kvm. væg ialt, mere eller mindre.

Nogen der tør give et bud incl. materialer mv. og det hele?

Jesper

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-07-09 00:34

On 23 Jul., 22:39, "Jesper" <smidmigenm...@forum.dk> wrote:

> Nogen der tør give et bud incl. materialer mv. og det hele?

En maler burde vide det??
Men en bud 47.500

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 24-07-09 08:33

"Jesper" <smidmigenmail@forum.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> frem til at det ca. drejer sig om 200 kvm. væg ialt, mere eller mindre.
>
> Nogen der tør give et bud incl. materialer mv. og det hele?

Hvor gammelt er huset falder al pudset af el. er tapetet sat op i alm
tapetklister på god bund

Fra : Jesper

Dato : 24-07-09 20:52

"Stig Rasmussen" <stig.rasmussen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor gammelt er huset falder al pudset af el. er tapetet sat op i alm
> tapetklister på god bund

Det er sat op i alm. tapetklister på god fast bund. Det er en ca. 20 år gl.
bygning.

Jesper

Fra : Frede

Dato : 25-07-09 09:35

On 24 Jul., 08:33, Bjarke Hansen <bjark...@hotmail.com> wrote:

> En maler burde vide det??
> Men en bud 47.500

Jeg er godt nok ikke maler, men til 47.500 vil jeg gerne gøre det!

Frede

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-07-09 12:30

On 25 Jul., 17:34, Frede <f...@fmts.dk> wrote:

> Jeg er godt nok ikke maler, men til 47.500 vil jeg gerne gøre det!

Ja du har nok ret i at det er lidt højt sat... Men for flere år siden
hørte jeg det var meget normal pris 20.000 for maling af alm. 2-3v
lejlighed og det uden tapet osv.