Anbefaling til havearkitekt - Anlægs gartn~
Fra : Peter Vistesen

Dato : 22-07-09 21:44

Hej

vi er ved at bygge hus og søre anbefalinger til en have arkitekt - anlægs
gartner.

Er der eventuelt en her der har haft kontakt med en sådan og som kan
anbefale dem..

VH
Peter V

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 23-07-09 06:50

On Wed, 22 Jul 2009 22:44:13 +0200, "Peter Vistesen"
<peter@vistesenFJERN.dk> wrote:

>vi er ved at bygge hus og søre anbefalinger til en have arkitekt - anlægs
>gartner.
>
>Er der eventuelt en her der har haft kontakt med en sådan og som kan
>anbefale dem..

Jeg kan da i hvert fald anbefale http://www.haveoglandskabsdesign.dk/
som havearkitekten. Han kan sætte haver sammen som både er flotte, men
som også fungerer i praksis.

Men nu skriver du godt nok ikke hvor i landet du befinder dig.....
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Peter Vistesen

Dato : 23-07-09 22:26

"Mads Lie Jensen" <mads@gartneriet.dk> wrote in message

> [...]
> som også fungerer i praksis.
>
> Men nu skriver du godt nok ikke hvor i landet du befinder dig.....

Vi bygger i bjerringbro, det mørke midtjylland ...

Har selv fundet www.unikahaver.dk ..... kender nogen måske dem ?

/Peter V

Fra : CC

Dato : 27-07-09 10:29

"Peter Vistesen" skrev i meddelelsen

> Vi bygger i bjerringbro, det mørke midtjylland ...

Havearkitekt: Prøv http://www.groenneglimt.dk/ hun bor "lige om hjørnet".
Har lige fået lavet en komplet farvelagt og målfast haveplan med
planteliste.
Lone Skjødt var på besøg, vi gennegik haven og kastet vores ønsker i luften.
På baggrund ad dette fik vi vores haveplan. Pris kr. 9000

Fra : Inger Pedersen

Dato : 26-07-09 13:41

On 23 Jul., 23:25, "Peter Vistesen" <pe...@vistesenFJERN.dk> wrote:

> Vi bygger i bjerringbro, det mørke midtjylland ...
>
> Har selv fundetwww.unikahaver.dk..... kender nogen måske dem ?
>
> /Peter V

Jeg har haft stor glæde af den have, der kom ud af mit samarbejde med
Garden Design: http://www.garden-design.dk

Hilsen Inger

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-07-09 20:32

"Peter Vistesen" <peter@vistesenFJERN.dk> skrev i meddelelsen

> Er der eventuelt en her der har haft kontakt med en sådan og som kan
> anbefale dem..
>
> VH
> Peter V

Jebjerg Plantgehandel har en anlægsgartner-afdeling. Den har stået for både
tegning og anlægning af den meget populære FUR Ø ARENA,
hvor der er forskellige sportsbaner. Minigolf, petang, skatebord,
basketball, fodbold/håndboldbaner.

Se her hvor flot det er
http://www.furnyt.dk/furnyt/index.php?option=com_content&task=view&id=965&Itemid=32
http://www.furnyt.dk/furnyt/index.php?option=com_content&task=view&id=966&Itemid=32

Her er deres hjemmeside:
http://www.jebjerg-plantehandel.dk/pages/profil.asp

Hilsen Åge

Fra : Jefe

Dato : 26-07-09 18:40

www.ejsing-have.dk

Ligger i Gammel Ry. Dem har vi selv brugt, blandt andet med anlæg af
havedam.

Jefe

--
Posted with NewsLeecher v4.0 Beta 7