billigt Bosch li-on sæt
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-07-09 13:58

Hej

Jeg står og skal have en ny bore/skruemaskine og havde kigget på en
bosch GSR 10,8V-li-2 [link1]

Men så faldt jeg sørme over et sæt der er blevet solgt billigt i stark
både med ovennævnte, samt både multicutter, slagnøgle,
vinkelskruemaskine og lygte. dog "kun" 3 batterier og 1lader.. men til
kun 2370kr... LInk2
især multicutteren er jeg vild med at have i værkstedet også....
skruemaskinen alene koster ca. 1500kr...

Men tilbudet er jo desværre udgået, og tænkte på om i kender andre
steder man kunne købe til denne pris?

Link1
http://www.bosch-pt.dk/boptocs2-dk/Product.jsp;jsessionid=C11D826B55458506EEAAA5D38C3F8F8C.s038?country=DK&lang=da&division=gw&ccat_id=119043&object_id=16834

Link2
http://www.e-pages.dk/stark/158/12

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-07-09 14:04

On 22 Jul., 21:58, Bjarke Hansen <bjark...@hotmail.com> wrote:

> Men tilbudet er jo desværre udgået, og tænkte på om i kender andre
> steder man kunne købe til denne pris?

Hmm ja så finder man det selvfølgelig selv.. fandt lige at pakke også
havde et varernummer... så
http://www.vaerebro.dk/xl_vareinfo.asp?AfdId=3&GroupId=57&VareGroupId=5610&VareId=7429821&page=1

Fra : Martin Bak

Dato : 22-07-09 21:14

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Hej

Jeg står og skal have en ny bore/skruemaskine og havde kigget på en
bosch GSR 10,8V-li-2 [link1]

[klip]

Du får altså 3 meget små skruemaskiner en lygte og en feincutter. Dit behov
er primært en skruemaskine.

1,3 ah er alt for lidt hvis maskinen skal bruges til noget seriøst. For de
penge kan du få en rigtig god skruemaskine, der kan klare mosten, og som du
kan tillade dig at bruge voldsomt. Jeg ville ikke selv købe sådan noget
legetøjs-værktøj.
XL har lige haft en DeWalt 12 volt xrp med 2 batterier og lader og kuffert
på tilbud til omkring 1100,- Det er ca. halv pris. Den lokale XL her, har
stadig maskinen til den pris, måske de også har det nær dig.
Det er en lidt større og lidt tungere maskine end den du har haft kig på,
til gengæld kan den tåle at blive brugt. Det er stadig en relativt "lille"
maskine.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Armand

Dato : 22-07-09 22:06

Martin Bak skrev:
> [...]
> kan tillade dig at bruge voldsomt. Jeg ville ikke selv købe sådan noget

Slagtilbud på akku-værktøj består oftest af outdated specificerede sager :-|

12V, og under ingen omstændigheder Ni-cd, må regnes for at være minimum
nu om dage!

--
Armand.

Fra : Nicolai

Dato : 23-07-09 14:19

> Slagtilbud på akku-værktøj består oftest af outdated specificerede sager
> :-|

Generelisering....

Fra : Armand

Dato : 23-07-09 15:01

Nicolai skrev:

> Generelisering....

Gu' er det så - Men jeg huskede da disclaimeren á "oftest"!

Anyhow, man kan finde alle typer på tilbud, også nogle med nyere spec's;
men de helt billige tilbud består alt for tit af Ni-Cd værktøj med
mindre end 12V :-|
Og ligeså ofte pakkes sagerne i "samle-tilbud"(*) for at få det til at
se ud af mere!

(*):
Helt uagtet at de nævnte Bosch-sæt er i original form!

--
Armand.

Fra : ABJ

Dato : 25-07-09 19:43

> [...]
> til gengæld kan den tåle at blive brugt. Det er stadig en relativt "lille"

Jeg tror ikke du har prøvet Bosch GSR skruemaskinen, den kan uden besvær
skære 8 mm gevind.
Den kan skrue ca. 100 stk 60mm lange spun skruer på en opladning, opladetid
ca. 1 time.
Og den kan tåle at blive brugt, vi har brugt 25 af dem professionelt i 2½
år, og har endnu ikke haft en der gik i stykker, batterierne holder også
endnu.
Og så er den let.

Hilsen Aksel

Fra : Is

Dato : 22-07-09 22:23

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Jeg står og skal have en ny bore/skruemaskine og havde kigget på en
bosch GSR 10,8V-li-2 [link1]

Jeg har køb lidt 18V makita ting her:
http://prishammeren.dk/shop/frontpage.html

du kan jo se om der er noget du kan bruge.

mvh Erik

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-07-09 00:34

On 22 Jul., 22:13, "Martin Bak" <forn...@fornavnefternavn.dk> wrote:

> [...]
> til gengæld kan den tåle at blive brugt. Det er stadig en relativt "lille"

Jeg bruger en Dewalt 18V xrp nu.... Den ER kraftig ja.. kan røre beton
osv... men nu er batterierne bare ret døde. Men den ER bare ALT for
tung.. Ved normale skrueopgave/elektriker opgaver for man ondt i
håndledet ved vandret skruening. vejer også næsten 3kilo.