Syltekirsebær
Fra : Poul

Dato : 22-07-09 12:24

Vi bruger hver sommer ca. 5 kg syltekirsebær, men de er efterhånden
svære at få fat i.
Kan nogen hjælpe med en henvisning til et sted, hvor de kan købes?
Vi bor på Frederiksberg i København.

Mvh. Poul

Fra : TT

Dato : 23-07-09 12:48

"Poul" <plod@mail.dk> wrote in message
[...]

Hej Poul,

Jeg har et træ fyldt med dem, men ved ikke hvad jeg skal bruge dem til - så
måske vi kan finde på noget ??

-Torben

Fra : werner wekin

Dato : 23-07-09 12:07

On 23 Jul., 13:48, "TT" <t...@fjerndette-hajq.dk> wrote:
> [...]
>
> Hej Poul,
>
> Jeg har et træ fyldt med dem, men ved ikke hvad jeg skal bruge dem til - så

Hej Torben

Jeg er også på jagt efter disse efterhånden sjældne kirsebær.

Kan også jeg få mulighed for at plukke af træet ?

Hilsen
Werner

Fra : Poul

Dato : 24-07-09 02:29

Hej Torben ...

Tak for svaret.
Vi er interesserede, hvis vi kan finde ud af noget.

Mvh. Poul