Makreller og flade
Fra : Kim Urban

Dato : 31-07-01 21:08

Hej NG

Jeg skal på ferie i Jylland og leder efter en høfde elle mole med
handicapvenlig (jeg har konen med ) adgang i omegnen af Thyborøn/Agger,
ikke for tæt på cheminova.
Om der er makreller eller jeg skal nøjes med et par flade er lige meget.
Gode råd til sted og metode modtages med glæde

vh

Kim

Fra : Chris

Dato : 01-08-01 17:26

> [...]
> Om der er makreller eller jeg skal nøjes med et par flade er lige meget.
> Gode råd til sted og metode modtages med glæde

Vi kørte til Nr. Vorupør en dag for at fiske, men havde for lidt tøj med.
Men molen på stedet så fornuftig og rimelig handicapvenlig ud.
Metoderne vil jeg tro er de samme som alle andre steder. Altså noget med
sandorm til de flade og et makrelforfang og / eller blink til de blå.
God tur!

Knæk & bræk fra
Chris.