firefox 3.0.11 vil ikke åbne i flere vindu~
Fra : JcLind

Dato : 24-06-09 09:29

Når et vindue kører med FF, så kan jeg ikke åbne nye vinduer med FF.
Hverken med højreklik (åben i et nyt vindue) eller ved at bruge ikonet
for FF.

Når jeg så lukker det enlige vindue, kan jeg se i "jobliste/processor"
at FF stadig er aktiv... Skummelt.

Jeg har afinstalleret FF og nyinstt. igen, men ingen ændring. Jeg kan
godt åbne i faneblade...

Har nogen ien idé om hvor jeg kan finde mere informationer om
problemløsning? Evt gode idéer til hvordan problemet afhjælpes?

VH jakob

Fra : JcLind

Dato : 24-06-09 09:53

"JcLind" <Svar-her-i@grupp.en> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har nogen ien idé om hvor jeg kan finde mere informationer om
> problemløsning? Evt gode idéer til hvordan problemet afhjælpes?

Det var en "tilføjelse", et program der lavede kage i den
Alt er OK nu