Mejsekasse
Fra : Magit Jensen

Dato : 20-06-09 18:32

Hvor kan jeg købe en mejsekasse , hvor man via et kamera
kan se, hvad der sker i kassen? Ligesom vi har set det i
fjernsynet.

Hilsen Margit

Fra : Is

Dato : 20-06-09 18:41

"Magit Jensen" <hassellunden@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan jeg købe en mejsekasse , hvor man via et kamera
> kan se, hvad der sker i kassen? Ligesom vi har set det i
> fjernsynet.

Bilka bl.a.

men prøv en søgning på google, så komme der rigtig mange:
redekasse med kamera

mvh Erik

Fra : Preben Andersen

Dato : 20-06-09 18:45

"Magit Jensen" <hassellunden@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Hvor kan jeg købe en mejsekasse , hvor man via et kamera
> kan se, hvad der sker i kassen? Ligesom vi har set det i
> fjernsynet.

Bilka som Erik også skrev, men du er for sent på den i år. Ungerne er fløjet
fra reden og mejser plejer ikke at få 2 kuld.
--
mvh/Preben

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-09 20:39

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Bilka som Erik også skrev, men du er for sent på den i år. Ungerne er
> fløjet fra reden og mejser plejer ikke at få 2 kuld.
> --
> mvh/Preben

Det er sikkert rigtigt. Men det kan så være et godt tidspunkt at kigge efter
sådan en redekasse nu. Så er de sikkert ikke så dyre som når det er ved at
være tiden.

Mvh. Jan

Fra : Preben Andersen

Dato : 21-06-09 22:54

"Jan" <Spørg i gruppen> skrev i meddelelsen

> Det er sikkert rigtigt. Men det kan så være et godt tidspunkt at kigge
> efter sådan en redekasse nu. Så er de sikkert ikke så dyre som når det er
> ved at være tiden.

Så dyre er de jo heller ikke
Men da det nu er udenfor sæsonen, kan det måske være svært at finde nogen
overhovedet.
--
mvh/Preben