TM ;-)
Fra : Morten Lind

Dato : 21-06-09 17:23

Hæ, hæ....TM knokler lige nu 113,79 GB sikkerhedskopier
deruuuuuuuudaaaaf....))

M.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 22-06-09 00:19

> Hæ, hæ....TM knokler lige nu 113,79 GB sikkerhedskopier
> deruuuuuuuudaaaaf....))

Har du faaet din TC? Er det derfor du er glad?

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Morten Lind

Dato : 22-06-09 00:54

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Har du faaet din TC? Er det derfor du er glad?

Næ, næ...det er til en helt almindelig, ekstern HD - jeg har fået TM

M.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 22-06-09 06:46

> Næ, næ...det er til en helt almindelig, ekstern HD - jeg har fået TM

Ja TM er i sandhed en vidunderlig ting.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 22-06-09 17:43

Morten Lind skrev:

> Næ, næ...det er til en helt almindelig, ekstern HD - jeg har fået TM

Du har købt et eksternt HD-TV, med trademark?

Fra : Morten Lind

Dato : 22-06-09 19:50

> Du har købt et eksternt HD-TV, med trademark?

Hæ, hæ, tsk, tsk.....

M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 22-06-09 20:18

Morten Lind skrev:

> Hæ, hæ, tsk, tsk.....

Sådan er det når man bruger de der indforståede ekspertforkortelser og
sår'n Det kan du jo bare lade være med

Fra : Morten Lind

Dato : 23-06-09 03:12

> Sådan er det når man bruger de der indforståede ekspertforkortelser og
> sår'n Det kan du jo bare lade være med

Ja - min selvironi fejler ikke noget, tak )

M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 23-06-09 07:28

Morten Lind skrev:

> Ja - min selvironi fejler ikke noget, tak )

Ingen årsag :) Jeg vil jo gerne have dig oppe på dupperne - en nem måde
at gøre det på, er at minde dig om hvad du går og skriver

Nå, men det glæder mig at du også har glæde af den der Time Machine.
Men kun sølle 113 Gb? Har du ikke BRUGT din maskine endnu?

Fra : Morten Lind

Dato : 23-06-09 14:07

> [...]

> Nå, men det glæder mig at du også har glæde af den der Time Machine.
> Men kun sølle 113 Gb? Har du ikke BRUGT din maskine endnu?

Næeh - min produktivitet udi det grafiske er dalet med mere end
halvdelen de seneste fire år, og så har jeg jo længe brugt at lægge
færdige projekter væk - det er jo derfor, jeg til efteråret skal have en
TimeCapsule 1 TB(hvis den da ikke er kommet med 2 TB?).

M., der er helt eksalteret over alle de fancy glamourblings i Leoparden,
og gosh - det går hurtigt, men som tidligere fortalt, var opgraderingen
Adobeafhængig.

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 23-06-09 14:32

Morten Lind wrote:

> M., der er helt eksalteret over alle de fancy glamourblings i Leoparden,
> og gosh - det går hurtigt, men som tidligere fortalt, var opgraderingen
> Adobeafhængig.

Bare det at vinduer ikke kan være pinstriped, brushed metal og grå en
alle pengene værd ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-06-09 19:54

> Næ, næ...det er til en helt almindelig, ekstern HD - jeg har fået TM

Du ved da godt at TimeMachine ikke dur ...

/thomas

Fra : Michael Knudsen

Dato : 22-06-09 13:59

On Jun 22, 8:54 pm, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> Du ved da godt at TimeMachine ikke dur ...

Huh?

--
Michael Knudsen

Fra : Morten Lind

Dato : 23-06-09 03:14

Michael Knudsen <micknudsen@gmail.com> wrote:

> Huh?
>
> --
> Michael Knudsen

Jeg tror, Thomas tænker på Eriks mening om omtalte program?

M.